Reklama

Co w tym roku nas czeka na Filmteractive?

Filmteractive 2014 to już czwarta i bardzo wyjątkowa edycja z uwagi na bogaty i interesujący program. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak RedBull czy TVP. Na targi interaktywnych treści audiowizualnych przyszła zaś rekordowa liczba zgłoszeń. Temat przewodni, jako najgorętszy trend tego roku - content marketing - również nie pozwala przejść obok wydarzenia obojętnie.

Na co warto zwrócić uwagę w programie Filmteractive 2014?

Podczas konferencji - 24 września - bez wątpienia trzeba być na prezentacji Bernharda Hafenschera, Head of Commercial Distribution z RedBull Media House - od lat lidera w dziedzinie content marketingu. Z pewnością nie do przeoczenia jest też videokonferencja z Joe Pulizzim z amerykańskiego Content Marketing Institute, który zwany jest guru marketingu treści. Nie tylko dla smakoszy cennym kąskiem może okazać się spotkanie z Richardem Herdem, network managerem Jamie Oliver's Food Tube.

Reklama

Na festiwalu zaś - 25 września - będzie można posłuchać Jonathana Webba, producenta Sundog Pictures czy twórców pierwszego polskiego serialu internetowego Horda. Istotnym wkładem będzie na pewno prezentacja ZAiKS w temacie praw autorskich a dystrybucji utworów w sieci. Wisienką na torcie ma być prezentacja pierwszego ujęcia sytuacji content marketingu w Polsce, w Raporcie przygotowanym specjalnie na tę okazję, który zaprezentują jego współtwórcy: Andrzej Garapich z PBI oraz Olgierd Cygan z Digital One.

Pełny program FIlmteractive dostępny jest na: http://filmteractive.eu/programme.php

Dlaczego Filmteractive 2014 jest wyjątkowy?

Na tegoroczną konferencję udało nam się zaprosić specjalistów w dziedzinie content marketingu, którzy będą opowiadać o tym zagadnieniu z różnych perspektyw: marek, agencji, samych twórców i teoretyków - mówi Agata Lepianka, Project Manager Filmteractive - To pozwoli naszym gościom zdobyć rzetelną wiedzę, jak i poznać ciekawe projekty marketingowe, na przykład dotyczące Gry o tron, czy rodzimych produkcji jak Rodzinka.pl. Natomiast festiwal to dyskusje i prezentacje poświęcone dystrybucji treści wideo w Internecie. Będzie można obejrzeć międzynarodowe projekty, które są dystrybuowane właśnie w ten sposób. Zobaczymy prezentację m.in. serialu internetowego, dokumentu internetowego oraz polskich videoblogerów.

Bilety do kupienia na http://filmteractive.eu/wejsciowki.php

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »