CSR. Biznes Społeczeństwo Środowisko
Dzisiaj startuje kolejna edycja kampanii "CSR. Biznes Społeczeństwo Środowisko", przygotowanej przez Warsaw Press, która ma swoją odsłonę w prasie - jako specjalny dodatek tematyczny do "Gazety Wyborczej" i internecie, na portalu www.csr.warsawpress.com
To już IV edycja naszej kampanii, w której regularnie poruszamy tematy związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i zrównoważonym rozwojem. W oparciu o ciekawe case studies chcemy zaprezentować jak wygląda CSR w praktyce.
Partnerem merytorycznym naszej kampanii jest Deloitte. Eksperci tej firmy wypowiadają się w takich tematach jak: różnorodność, raportowanie CSR, gospodarka o obiegu zamkniętym, czy mierzenie wpływu działań firm na społeczeństwo, środowisko i gospodarkę.
Gośćmi specjalnymi tej edycji są Mark Kramer, współautor koncepcji tworzenia wspólnej wartości (CSV - Creating Shared Value), który odpowiada na pytania dotyczące swojej koncepcji i akcji Shared Value Initiative, Peter Bakker prezydent Światowej Rady Biznesu na rzecz Zrównoważonego Rozwoju (WBCSD), którego zapytaliśmy o realizację celów zrównoważonego rozwoju i prof. Jerzy Hausner z Mateuszem Zmyślonym, którzy przedstawiają swoją koncepcję Firma-Idea.
Na łamach naszej kampanii będziecie również mogli dowiedzieć się więcej na temat odpowiedzialności takich firm jak Lidl, Boehringer Ingelheim, czy GLS.
Partnerem medialnym kampanii został portal Interia.pl.
Całość materiałów znajdziecie na portalu www.csr.warsawpress.com