Reklama

Dobre wyniki TVP Rozrywka

Systematycznie rośnie zainteresowanie TVP Rozrywka, najmłodszym kanałem tematycznym Telewizji Polskiej. W sobotę 1 czerwca br. TVP Rozrywka uzyskała najwyższe udziały w obu grupach od początku swojego istnienia. Udziały w grupie 4+ (ogół widowni) wyniosły 0,94 proc., natomiast w grupie komercyjnej (widzów pomiędzy 16 a 49 rokiem życia) - 0,96 proc.

TVP Rozrywka zgromadziła w tym dniu także największą dotychczas widownię wśród ogółu widzów - kanał oglądało średnio prawie 59 tys. osób. W grupie komercyjnej (16-49) średnia widownia wyniosła prawie 25 tys. i był to drugi wynik stacji od początku jej istnienia. Najlepszy wynik w grupie komercyjnej TVP Rozrywka odnotowała 30 maja br. Średnia widownia tego dnia przekroczyła 25 tys. widzów przy udziałach na poziomie 0,85 proc.

Największą widownię TVP Rozrywka zgromadził program "Mazurska Noc Kabaretowa", który 1 czerwca br. oglądało prawie 290 tys. widzów. Programy kabaretowe cieszą się wyjątkową popularnością wśród widzów kanału. "XVIII Festiwal Kabaretu - Koszalin 2012" emitowany 30 maja obejrzało prawie 278 tys. osób, a "Historia Polski według Kabaretu Moralnego Niepokoju" zgromadziła przed telewizorami ponad 250-tysięczną widownię.

Reklama

W ramówce TVP Rozrywka pojawiają się audycje satyryczne, występy kabaretowe, programy typu talk-show, spektakle i widowiska telewizyjne, jubileusze gwiazd estrady, koncerty i audycje muzyczne, teleturnieje, konkursy, a także filmy komediowe i wybrane seriale. TVP Rozrywka rozpoczęła emisję od 15 kwietnia br. Pomiarem telemetrycznym Nielsen Audience Measurement objęta została 1 maja br.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

TVP Rozrywka to drugi - po TVP Seriale - kanał funkcjonujący i tworzony w ramach struktur Programu Drugiego Telewizji Polskiej. TVP Seriale, istniejące od 2010 roku, plasują się w ścisłej czołówce najpopularniejszych polskich kanałów, zajmując aktualnie 3. pozycję wśród kanałów tematycznych i 11 wśród wszystkich kanałów ogółem dostępnych na polskim rynku.

Średnia widownia TVP Seriale wśród ogółu widzów wyniosła w maju br. ponad 60 tys. widzów przy udziałach na poziomie 1,10 proc. W grupie komercyjnej (16-49) udziały TVP Seriale w analogicznym okresie wyniosły 1,27 proc. W tym czasie program oglądało średnio blisko 30 tys. widzów. Najpopularniejsze pozycje znajdujące się w ofercie TVP Seriale gromadziły przed telewizorami ponad 450-tysięczną widownię.

źródło: TVP

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »