Dyrektorzy zagranicznych oddziałów Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej spotykają się w Małopolsce
W dniach 21-24 listopada 2011 r. Małopolska będzie gościć dyrektorów 14 Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej - zagranicznych przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej.
W hotelu Dosłońce Conference & SPA w gminie Racławice (woj, małopolskie) spotykają się z władzami Polskiej Organizacji Turystycznej osoby odpowiedzialne za promocję turystyczną Polski w najważniejszych regionach świata: w USA, w Japonii, Szwecji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Austrii, Niemczech, Francji, we Włoszech, Belgii i Holandii i Rosji.
Robocze spotkania organizowane są przez Polską Organizację Turystyczną dwa razy do roku i odbywają się każdorazowo w innym regionie Polski. Stanowią one okazję do zapoznania się z nowymi produktami turystycznymi, które mogą być promowane za granicą - podkreśla Anna Maciąga z Polskiej Organizacji Turystycznej. Tym razem gospodarzem będzie gmina Racławice, miejsce słynnej z bitwy 1794 roku pod dowództwem Tadeusza Kościuszki. Dla regionu miechowskiego i jego władz spotkanie z osobami odpowiedzialnymi za promocję turystyczną Polski za granicą to niepowtarzalna okazja na uzyskanie niezbędnych wskazówek, informacji, które zostaną uwzględnione w strategii promocji tego najmniej w Małopolsce znanego pod względem turystycznym regionu. Po otwarciu w październiku Miechowskiego Punktu Informacji Turystycznej to kolejny ważny krok w stronę promocji północnej części Małopolski. Oprócz zwiedzania Miechowa z Bazyliką Grobu Bożego organizatorzy zaplanowali miedzy innymi wizytę w krakowskim muzeum w podziemiach Rynku Głównego.
Podczas spotkania uczestnicy dyskutować będą przede wszystkim na temat działań promocyjnych planowanych do realizacji w latach 2012 - 2013 oraz zostaną przeszkoleni w zakresie ustawy o zamówieniach publicznych.
Trzeciego dnia dla przedstawicieli małopolskiej branży turystycznej zorganizowano warsztaty, w trakcie których w rozmowach można będzie uzyskać niezbędne wskazówki o sposobie dotarcia do turystów w danym regionie, o specyficznych oczekiwaniach turystów w poszczególnych krajach oraz o planowanych spotkaniach branżowych i możliwościach promocji za granicą. To doskonała okazja, aby dowiedzieć się jak przygotować ofertę, by zachęcić turystę z danego kraju do przyjazdu do Małopolski, w jakich wydarzeniach branżowych brać udział i jak skutecznie kształtować wizerunek regionu za granicą - podkreśla Anna Ślusarczyk, account manager w Hotelu Dosłońce.