"Dziennik Gazeta Prawna": 83 mln zł z reklam dla TVP

Każdy z 24 meczów fazy grupowej Euro 2012 oglądało średnio 6,38 mln widzów - wynika z badań firmy Nielsen Audience Measurement, a informuje o tym "Dziennik Gazeta Prawna". Za spoty reklamowe Telewizja Polska zainkasowała dotąd 83 mln zł.

Największą widownię zgromadził mecz Polska-Rosja, który oglądało średnio 14,68 mln widzów, co oznacza, że widziało go aż 81,3 proc. zasiadających w tym momencie przed telewizorami.

Mecz otwarcia Polska-Grecja oglądało 13,7 mln widzów.

TVP wyemitowała dotąd 3 tys. spotów reklamowych (12,5 godz. reklam), za które reklamodawcy zapłacili brutto 83 mln zł.

Najwięcej na ten cel wydały: Coca-Cola (9 mln zł) i McDonald's (8,3 mln zł).

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama
PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »