"Dziennik Gazeta Prawna": 83 mln zł z reklam dla TVP
Każdy z 24 meczów fazy grupowej Euro 2012 oglądało średnio 6,38 mln widzów - wynika z badań firmy Nielsen Audience Measurement, a informuje o tym "Dziennik Gazeta Prawna". Za spoty reklamowe Telewizja Polska zainkasowała dotąd 83 mln zł.
Największą widownię zgromadził mecz Polska-Rosja, który oglądało średnio 14,68 mln widzów, co oznacza, że widziało go aż 81,3 proc. zasiadających w tym momencie przed telewizorami.
Mecz otwarcia Polska-Grecja oglądało 13,7 mln widzów.
TVP wyemitowała dotąd 3 tys. spotów reklamowych (12,5 godz. reklam), za które reklamodawcy zapłacili brutto 83 mln zł.
Najwięcej na ten cel wydały: Coca-Cola (9 mln zł) i McDonald's (8,3 mln zł).
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze