E-learning w u US Pharmacia

US Pharmacia - największa na polskim rynku firma farmaceutyczna w zakresie produkcji preparatów bezreceptowych (APAP, Ibuprom, Gripex) podjęła decyzję o wdrożeniu metody e-learningu. Pierwsze elektroniczne szkolenie kierowane do pracowników organizacji przedstawiało wiedzę z zakresu ochrony danych osobowych.

US Pharmacia - największa na polskim rynku firma farmaceutyczna w zakresie produkcji preparatów bezreceptowych (APAP, Ibuprom, Gripex) podjęła decyzję o wdrożeniu metody e-learningu. Pierwsze elektroniczne szkolenie kierowane do pracowników organizacji przedstawiało wiedzę z zakresu ochrony danych osobowych.

US Pharmacia - największa na polskim rynku firma farmaceutyczna w zakresie produkcji preparatów bezreceptowych (APAP, Ibuprom, Gripex) podjęła decyzję o wdrożeniu metody e-learningu. Pierwsze elektroniczne szkolenie kierowane do pracowników organizacji przedstawiało wiedzę z zakresu ochrony danych osobowych.



E-learning staje się coraz powszechniejszy, praktycznie wszystkie krajowe instytucje finansowe (m.in. banki, towarzystwa ubezpieczeniowe), jak również firmy farmaceutyczne korzystają z tej metody kształcenia na odległość. Kolejną firmą, która postanowiła wykorzystać możliwości, jakie daje e-learning, jest US Pharmacia - jeden z liderów krajowego rynku farmaceutycznego, firma zatrudniająca ponad 300 osób i specjalizująca się w lekach bezreceptowych (APAP, Ibuprom, Gripex).

Reklama



'Zdecydowaliśmy się na realizację szkolenia z ochrony danych osobowych w tej nowatorskiej formule, ponieważ wydaje nam się, że e-learning stanowi ciekawą alternatywę - liczymy na duże zainteresowanie szkoleniem ze strony naszych pracowników.' - mówi Dorota Jabłońska, kierująca projektem w US Pharmacia.



Szkolenie wykonała oraz wdrożyła firma Mynetwork Polska specjalizująca się w realizacji szkoleń e-learning 'szytych na miarę'. Z uwagi na charakter materiałów źródłowych szkolenia i zawartej w nich dość trudnej do zapamiętania wiedzy, dedykowany zespół projektowy musiał opracować kurs, który będzie kładł duży nacisk na aktywizowanie uczestnika - specjalnie przygotowane na potrzeby tego szkolenia animacje i wszelkie elementy interaktywne, pozwalają na przyciągnięcie uwagi uczestnika i uatrakcyjnienie sposobu przekazu, podnosząc tym samym walory edukacyjne kursu.



'Szkolenie z ochrony danych osobowych stanowiło dla nas wyzwanie - trudne do przedstawienia treści musieliśmy przekazać w sposób ciekawy i interesujący. Szkolenie zawiera rozbudowaną fabułę - można powiedzieć, że uczestnik kursu ogląda interaktywny film, w którym wspólnie z głównym bohaterem musi zapoznać się z zasadami ochrony danych osobowych.' - mówi Szymon Janicki, Wiceprezes MyNetwork Polska ds. e-learning.



Case study szkolenia dostępne jest pod adresem:


http://mynetwork.pl/pl/serv_train_case_usp.php


e-biznes.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »