Reklama

Eksport na Ukrainę i do Rosji spadł. Ministerstwo Gospodarki szuka nowych klientów

Eksport na Ukrainę i do Rosji spadł o 25 procent. Resort gospodarki uznał, że klientów trzeba szukać gdzie indziej - informuje "Puls Biznesu".

- To świetny moment, by zdobyć inne rynki, poszerzyć bazę klientów - zauważa wiceminister Ilona Antoniszyn-Klik.

Resort wybrał już 11 krajów. I tak wśród wytypowanych przez MG państw są: Azerbejdżan, Indie, Indonezja, Mongolia, Malezja, Turkmenistan, Wietnam, Chorwacja, Serbia, Bośnia i Hercegowina oraz Macedonia.

Resort chce zachęcić tamtejsze firmy do kontaktów z polskimi przedsiębiorstwami.

- Będą to misje przyjazdowe dla potencjalnych kontrahentów i dziennikarzy z danego kraju - mówi Antoniszyn-Klik.

- Ponadto konferencje koncentrujące się na wspieranych branżach, połączone z pokazem lub degustacją polskich specjalności eksportowych, czy kampania promocyjna "Made in Poland" poprzez artykuły sponsorowane - wylicza wiceszefowa MG.

Reklama

Program potrwa pół roku; ministerstwo liczy, że ruszy już we wrześniu.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »