Reklama

Firmy tytoniowe w USA celowo wprowadzały konsumentów w błąd

Firmy tytoniowe w USA muszą zapłacić za kampanię medialną o ryzyku związanym z paleniem. Taką decyzję podjęła amerykańska sędzia.

Chodzi o przeszłość. Zdaniem sędzi Gladys Kessler z Waszyngtonu, producenci papierosów przez kilkadziesiąt lat ukrywali faktyczne zagrożenia wynikające z palenia tytoniu.

Zgodnie z wyrokiem, teraz w mediach pojawią się hasła typu "Palenie zabija średnio 1200 Amerykanów. Każdego dnia". Slogany będą poprzedzone informacją o tym, że firmy tytoniowe celowo wprowadzały konsumentów w błąd. Na razie nie jest jasne, w których mediach pojawią się te hasła, ani ile będzie kosztować kampania. Koncerny tytoniowe chcą odwołać się od wyroku.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »