'GPS nad Wisłą' - czyli jak z nawigacji satelitarnej korzystają Polacy

Producenci AutoMapyand#174; wspólnie z firmą Hewlett-Packard, serwisem PDAclub oraz pod patronatem Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar rozpoczynają pierwsze w Polsce badanie rynku nawigacji satelitarnej. Akcji towarzyszy konkurs, w którym nagrodami są urządzenie HP iPAQ PocketPC wraz z uchwytem oraz programy AutoMapaand#174; - najpopularniejszy w Polsce system do nawigacji satelitarnej.

Producenci AutoMapyand#174; wspólnie z firmą Hewlett-Packard, serwisem PDAclub oraz pod patronatem Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar rozpoczynają pierwsze w Polsce badanie rynku nawigacji satelitarnej. Akcji towarzyszy konkurs, w którym nagrodami są urządzenie HP iPAQ PocketPC wraz z uchwytem oraz programy AutoMapaand#174; - najpopularniejszy w Polsce system do nawigacji satelitarnej.

Producenci AutoMapyand#174; wspólnie z firmą Hewlett-Packard, serwisem PDAclub oraz pod patronatem Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar rozpoczynają pierwsze w Polsce badanie rynku nawigacji satelitarnej. Akcji towarzyszy konkurs, w którym nagrodami są urządzenie HP iPAQ PocketPC wraz z uchwytem oraz programy AutoMapaand#174; - najpopularniejszy w Polsce system do nawigacji satelitarnej.



Przeprowadzenia badań podjęło się pięć firm reprezentujących komplementarne doświadczenia na rynku nawigacji satelitarnej: producent urządzeń PocketPC (Hewlett-Packard), agencja badania rynku motoryzacyjnego (Samar), portal internetowy traktujący o technologiach mobilnych (PDAclub) oraz producenci systemu nawigacji satelitarnej AutoMapaand#174; (Aqurat i Geosystems).

Reklama



'Chcemy dowiedzieć się, jak w naszym kraju kształtuje się obraz nawigacji satelitarnej, jak postrzegana jest jej użyteczność oraz czego oczekują użytkownicy od producentów oprogramowania i sprzętu.' - mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.



'Wszystkich korzystających z nawigacji satelitarnej zapraszamy do wypełnienia ankiety umieszczonej na stronach serwisu www.pdaclub.pl. Jej wyniki posłużą do stworzenia pierwszego w Polsce raportu na temat przydatności GPS.' - dodaje Jakub Kańczugowski z PDAclub.



'Cała ankieta to 27 pytań, dzięki którym dowiemy się, czy dostępne na rynku zestawy nawigacji satelitarnej są dla polskich użytkowników wystarczająco atrakcyjne. Naszym celem jest również uzyskanie wskazówek odnośnie kierunku rozwoju urządzeń i programów do nawigacji.' - mówi Dariusz Wałach z Działu Komputerowych Systemów Osobistych firmy Hewlett-Packard.



Ankieta zamieszczona jest na stronie www.pdaclub.pl/ankieta i będzie aktywna do 15 października 2005 r. Po zakończeniu ankiety, wśród wszystkich, którzy wezmą w niej udział, rozlosowane zostaną zestaw nawigacyjny składający się z komputera kieszonkowego HP iPAQ wraz z uchwytem samochodowym oraz programy do nawigacji satelitarnej AutoMapaand#174;.



http://www.pdaclub.pl/ankieta


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: nawigacje | ankieta | samar | NAD | samar | GPS | urządzenie | HP Hewlett-Packard | konkurs
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »