Handlowe porozumienie pod biało-czerwoną flagą

Rzeszowskie hurtownie i poznańskie markety wprowadzają ponadsieciową, wspólną markę, by wzmocnić się w walce z zagranicznymi sieciami - donosi "Puls Biznesu".

W polskim handlu spożywczym największe obroty mają Portugalczycy, a za ich plecami o rynek walczą Brytyjczycy, Francuzi i Niemcy. Polscy handlowcy zaczynają jednak łączyć siły w walce z zagranicznymi konkurentami i szukają sposobu na odebranie klientów rywalom.

W tym celu w połowie roku hurtownie Bać-Polu z marketami Piotr i Paweł powołały do życia Grupę Handlową PL Plus. Efekty współpracy od tego tygodnia zaczynają być widoczne na półkach sklepowych - pojawiają się na nich pierwsze produkty pod ekonomiczną marką własną "Lubię".

Reklama

- Chcemy, by te produkty były ogólnodostępne w kanale tradycyjnym i by stały się dla niego narzędziem, które da sklepom możliwość naprawdę skutecznego rywalizowania z dyskontami i zagranicznymi sieciami o konsumenta - mówi Leszek Bać, twórca i prezes Bać-Polu.

- Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci sprzedających tę markę oraz naszą determinację, w perspektywie 3-4 lat realne wydaje się osiągnięcie sprzedaży na poziomie kilkuset milionów złotych - mówi Leszek Bać.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Dowiedz się więcej na temat: hurtownie | Puls Biznesu | Biało-czerwone | handel detaliczny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »