Handlowe porozumienie pod biało-czerwoną flagą
Rzeszowskie hurtownie i poznańskie markety wprowadzają ponadsieciową, wspólną markę, by wzmocnić się w walce z zagranicznymi sieciami - donosi "Puls Biznesu".
W polskim handlu spożywczym największe obroty mają Portugalczycy, a za ich plecami o rynek walczą Brytyjczycy, Francuzi i Niemcy. Polscy handlowcy zaczynają jednak łączyć siły w walce z zagranicznymi konkurentami i szukają sposobu na odebranie klientów rywalom.
W tym celu w połowie roku hurtownie Bać-Polu z marketami Piotr i Paweł powołały do życia Grupę Handlową PL Plus. Efekty współpracy od tego tygodnia zaczynają być widoczne na półkach sklepowych - pojawiają się na nich pierwsze produkty pod ekonomiczną marką własną "Lubię".
- Chcemy, by te produkty były ogólnodostępne w kanale tradycyjnym i by stały się dla niego narzędziem, które da sklepom możliwość naprawdę skutecznego rywalizowania z dyskontami i zagranicznymi sieciami o konsumenta - mówi Leszek Bać, twórca i prezes Bać-Polu.
- Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci sprzedających tę markę oraz naszą determinację, w perspektywie 3-4 lat realne wydaje się osiągnięcie sprzedaży na poziomie kilkuset milionów złotych - mówi Leszek Bać.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze