Hotelowy luksus ciągnie do Polski

Piłkarskie Euro 2012 i prezydencja Polski w Unii Europejskiej są okazją, by w naszym kraju zainwestowały ekskluzywne marki hotelowe - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Piłkarskie Euro 2012 i prezydencja Polski w Unii Europejskiej są okazją, by w naszym kraju zainwestowały ekskluzywne marki hotelowe - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

W Polsce jest 2 tys. hoteli, ale tylko 2,2 proc. z nich to obiekty pięciogwiazdkowe. To 4-5 razy mniej niż w krajach zachodniej Europy. Np. Czesi mają 50 takich luksusowych hoteli.

Z racji tych dwóch dużej rangi wydarzeń, spodziewany jest wzrost zainteresowania Polską luksusowych sieci hotelowych. I tak najbliżej zainwestowania w naszym kraju może być firma Starwood Hotels & Resorts, właściciel takich marek, jak St. Regis, W Hotels czy Luxury Colection. Tutaj podobno jest to tylko kwestia ustalenia terminu.

W grę mogą wchodzić także takie sieci, jak np. Kempinski czy Four Seasons lub rodzimi inwestorzy, do których należy Likus Hotels & Resaurants czy Donimirski Boutique Hotels.

Reklama

Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | "Dziennik Gazeta Prawna" | Euro 2012
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »