Internet Designers dla Leroy Merlin

We wszelkich projektach marketingowych Leroy Merlin kieruje się zasadą 'Ułatwić klientom realizację domu, o jakim marzą'. Dzięki nowej sekcji PRODUKTY na stronie interntetowej, każdy internauta będzie mógł przeglądać, wyszukiwać i porównywać towary oferowane w marketach Leroy Merlin.

We wszelkich projektach marketingowych Leroy Merlin kieruje się zasadą 'Ułatwić klientom realizację domu, o jakim marzą'. Dzięki nowej sekcji PRODUKTY na stronie interntetowej, każdy internauta będzie mógł przeglądać, wyszukiwać i porównywać towary oferowane w marketach Leroy Merlin.

We wszelkich projektach marketingowych Leroy Merlin kieruje się zasadą 'Ułatwić klientom realizację domu, o jakim marzą'. Dzięki nowej sekcji PRODUKTY na stronie interntetowej, każdy internauta będzie mógł przeglądać, wyszukiwać i porównywać towary oferowane w marketach Leroy Merlin.



Obecnie w sekcji dostępnych jest ponad 200 produktów ze świata 'Ogrzewanie i Wentylacja'. Każdy produkt zawiera zdjęcie i parametry techniczne wraz z ceną. Jeśli klient potrzebuje jakiegoś produktu, ale nie wie jak ten produkt wybrać, serwis zwraca jego uwagę na ważne aspekty wyboru. Prowadzi internautę, zadając mu pytania i proponując możliwe rozwiązania. Do klienta należy ostateczny wybór spośród listy produktów, spełniającej wszystkie wybrane przez niego kryteria. Jeżeli klient wie, czego szuka, może zaznaczyć interesujące go parametry techniczne i w ten sposób szybko sprawdzić czy w ofercie LM jest dany produkt, który odpowiada jego konkretnym oczekiwaniom. Po dokonaniu wyboru można wydrukować opis produktu wraz z referencją i pójść z nim do sklepu. Na pewno ułatwi to zakupy.

Reklama



W sekcji 'Ogrzewanie' dostępne są także nowe porady, FAQ oraz słowniczek pojęć dla tych osób, które lubią ciepło i pragną przygotować swój dom czy mieszkanie do jesienno-zimowych chłodów.



Sekcja Produktów będzie stopniowo wzbogacana o nowe pozycje z podstawowej gamy Leroy Merlin.



W aktualnym serwisie internetowym www.LeroyMerlin.pl, jeśli ktoś dekoruje, majsterkuje, buduje lub ma ogród, dzięki interaktywnej gazetce z bieżącymi promocjami łatwo zaplanuje zakupy w realnym sklepie. Serwis zawiera szczegółowe informacje o wszystkich 16 hipermarketach budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin w Polsce, wraz z listą oferowanych usług. W serwisie także każda osoba, która zrobiła zamówienie w którymkolwiek sklepie LM, może upewnić się czy wszystkie produkty są już gotowe do odbioru.



Serwis przygotowała Internet Designers, agencja interaktywna full service.



http://www.LeroyMerlin.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: internauta | W.E. | internet | Merlin | towary | serwis | Leroy Merlin

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »