Internetowy "show" giganta

Należący do Daimlera Mercedes-Benz testuje nową formę reklamy. Koncern stworzył telewizje internetową i uruchomił w niej muzyczny show. Ten pomysł odzwierciedla zauważalny ostatnio trend- migrację reklam z mediów drukowanych i telewizji do itnernetu. Mercedes wykorzystuje sieć, by odwrócić uwagę od poszczególnych samochodów i skupić ją na marce.

W ubiegłym miesiącu koncern uruchomił "Mixed Tape Music Magazine", internetowy show zawierający wideoklipy takich artystów, jak Jennifer Lopez czy Mark Ronson. Program ma dotrzeć do młodych ludzi, których zainteresowania wykraczają poza samochody, twierdzi Mercedes-Benz. Koncentrując się na promowaniu muzyki, a nie luksusowego sedana, firma chce przekonać konsumentów, że warto związać się z marką, która jest "cool".

Więcej w weekendowym wydaniu "WSJ Polska"

INTERIA.PL/Dziennik
Dowiedz się więcej na temat: show | benz | Mercedes | odwrócić uwagę | koncern
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »