Jak za pomocą zdolności do zarządzania doznaniami klientów zwiększyć sprzedaż?

Obecne czasy, jak nigdy dotąd, zmuszają firmy do znalezienia sposobów na zwiększenie sprzedaży i uczynienia jej bardziej rentownej. Sam produkt, nawet bardzo innowacyjny, od dawna już nie wystarcza. Marketing nie poparty zdolnością do spełnienia głoszonej przez siebie obietnicy - ginie.

Obecne czasy, jak nigdy dotąd, zmuszają firmy do znalezienia sposobów na zwiększenie sprzedaży i uczynienia jej bardziej rentownej. Sam produkt, nawet bardzo innowacyjny, od dawna już nie wystarcza. Marketing nie poparty zdolnością do spełnienia głoszonej przez siebie obietnicy - ginie.

Poznaj pełny program wydarzenia

Na dodatek Philipp Kotler już sześć lat temu zaprzeczył wszystkim swoim tezom, na których budowali swoje przekonania współcześni menedżerowie działów komercyjnych. Nadeszła ekonomia nowej wartości - ekonomia doznań klientów! Wszystkie firmy tworzą

swoim klientom jakieś doświadczenia. Ale, która z nich potrafi nimi zarządzać? Jak to robić? Jak, w sposób systemowy budować swoją przewagę konkurencyjną poprzez zdolność do zapewnienia klientom doświadczeń i doznań, za które gotowi są płacić?

Reklama

Zgłoś swój udział

Oto pytania, na które odpowiedzą goście zaproszeni na debatę podczas III edycji Kongresu Sprzedaż (28-29 listopada 2011, Warszawa). Panel dyskusyjny prowadzony przez eksperta CEM+, Janusza Kamieńskiego, z udziałem Janusza Diemko, prezesa First Data Polska S.A., Iwony Kossmann, b. prezes "Pulsu Biznesu" Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., Michała Kulickiego, prezesa AFRISO Polska oraz Janusza Moroza, członka zarządu RWE Polska S.A., stanie się miejscem niezwykle istotnej debaty na temat zarządzania doświadczeniem Klienta. Dołącz do dyskusji!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: sprzedaż | zwiększenie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »