Jak za pomocą zdolności do zarządzania doznaniami klientów zwiększyć sprzedaż?
Obecne czasy, jak nigdy dotąd, zmuszają firmy do znalezienia sposobów na zwiększenie sprzedaży i uczynienia jej bardziej rentownej. Sam produkt, nawet bardzo innowacyjny, od dawna już nie wystarcza. Marketing nie poparty zdolnością do spełnienia głoszonej przez siebie obietnicy - ginie.
Poznaj pełny program wydarzenia
Na dodatek Philipp Kotler już sześć lat temu zaprzeczył wszystkim swoim tezom, na których budowali swoje przekonania współcześni menedżerowie działów komercyjnych. Nadeszła ekonomia nowej wartości - ekonomia doznań klientów! Wszystkie firmy tworzą
swoim klientom jakieś doświadczenia. Ale, która z nich potrafi nimi zarządzać? Jak to robić? Jak, w sposób systemowy budować swoją przewagę konkurencyjną poprzez zdolność do zapewnienia klientom doświadczeń i doznań, za które gotowi są płacić?
Oto pytania, na które odpowiedzą goście zaproszeni na debatę podczas III edycji Kongresu Sprzedaż (28-29 listopada 2011, Warszawa). Panel dyskusyjny prowadzony przez eksperta CEM+, Janusza Kamieńskiego, z udziałem Janusza Diemko, prezesa First Data Polska S.A., Iwony Kossmann, b. prezes "Pulsu Biznesu" Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., Michała Kulickiego, prezesa AFRISO Polska oraz Janusza Moroza, członka zarządu RWE Polska S.A., stanie się miejscem niezwykle istotnej debaty na temat zarządzania doświadczeniem Klienta. Dołącz do dyskusji!