Jakie odszkodowania można dostać od biur podróży?

Jeżeli biuro podróży nie wywiąże się ze swoich obietnic, mamy 30 dni po zakończeniu urlopu, aby zgłosić reklamację. Istnieje mało znana tzw. tabela frankfurcka, która określa wysokość odszkodowań.

- Jeżeli pokój hotelowy miał mieć balkon, a tak się nie stało, to odszkodowanie może wynosić 10 proc. kosztów wycieczki - mówi w rozmowie z MarketNews24 Katarzyna Górna, adwokat z kancelarii prawniczej Affre&Wspólnicy. - Jeżeli organizator nie zapewnił posiłków, odszkodowanie może wynosić 50 proc.

marketnews24.pl
Dowiedz się więcej na temat: biuro podróży | wakacje | biuro podróże | odszkodowania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »