Reklama

Jest cydr w Warsie

Od dziś pasażerowie wagonów restauracyjnych i barowych Wars mogą znaleźć w ofercie cydr "Cider Inn" produkowany z polskich jabłek. Musujący napój jest podawany w wersji wytrawnej i półwytrawnej o zawartości alkoholu do 4,5 proc.

Wprowadzenie cydru to element promocji polskich, naturalnych produktów. Lekki musujący napój alkoholowy pojawi się w ofercie Warsu na razie do końca października. - Cydr serwowany w Warsie ma delikatnie wytrawny smak. To doskonały napój orzeźwiający, który pasuje do wielu dań, takich jak panierowany camembert czy grillowana pierś z kurczaka - mówi Piotr Zaborowski, szef kuchni Warsu.

Reklama

Wspieranie sprzedaży polskich owoców to nie pierwsza tego typu inicjatywa zorganizowana w pociągach. W ramach wspólnej akcji PKP Intercity i WARS, pasażerowie pociągów Express Intercity (EIC) w ramach poczęstunku otrzymują także jabłka z rodzimych sadów. Do rozdania jest aż 280 000 owoców.

- Pod koniec czerwca zmieniliśmy ofertę menu. Jednak cały czas chcemy wprowadzać do naszej oferty kolejne, polskie produkty. Wars to doskonałe miejsce do promowania produktów regionalnych, również dlatego, że mamy tutaj grupę odbiorców dostępną przez określony czas - mówi prezes Warsu Paweł Dudek.

Jak zapowiada Wars w kolejowym menu pasażerowie będą mogli liczyć na kolejne, regionalne przysmaki. Tymczasem w PKP Intercity od jutra pasażerowie będą dostawać bezpłatnie jabłka. Przewoźnik rozda podróżnym ponad 40 ton owoców.

źródło: Wars/Rynek Kolejowy

Dowiedz się więcej na temat: cydr | PKP Intercity

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »