Reklama

John Deere otwiera Centrum Usług Biznesowych w Poznaniu

Amerykański gigant maszynowy John Deere wzmacnia swoją obecność w Polsce, otwierając Centrum Usług Biznesowych, z którego będzie zarządzać fabrykami w Europie. Placówka będzie zlokalizowana w Poznaniu, zapewni pracę 120 specjalistom.

Dostępność nowoczesnej powierzchni biurowej, zdywersyfikowana gospodarka, zalety komunikacyjne, połączenia kolejowe z krajami zachodnimi, jakość komunikacji miejskiej, współpraca z lokalnymi władzami i uczelniami oraz wysoko wykwalifikowana kadra - to najważniejsze czynniki decydujące o tym, dlaczego zagraniczne przedsiębiorstwa wybierają Polskę na miejsce nowych inwestycji. Jednym z przykładów takich firm jest amerykański lider sprzętu rolniczego John Deere, który otwiera swoje nowe wielofunkcyjne Centrum Usług Biznesowych w Poznaniu.

"Polska to dla nas perspektywiczny i przyjazny rynek, o czym świadczy nasza kolejna inwestycja. To kolejny krok do dalszego rozwoju w Polsce, kraju, w którym już odnosimy sukcesy na rynku maszyn rolniczych - mówi Christoph Wigger, wiceprezes John Deere ds. sprzedaży i marketingu, Region 2 (Europa, Afryka Północna, Bliski i Środkowy Wschód).

Reklama

- Poznań jest ważnym ośrodkiem akademickim w Polsce, z którego na rynek pracy trafiają wykształceni w rozmaitych dziedzinach absolwenci. Ponadto stolica Wielkopolski jest doskonale zlokalizowana z punktu widzenia granic Unii Europejskiej" - dodaje.

Polskie Centrum Usług Biznesowych John Deere, które zostało otwarte 11 grudnia, to już druga poważna inwestycja amerykańskiej firmy w Wielkopolsce. Pierwszą z nich było stworzenie w naszym regionie centrum szkoleniowego i oddziału sprzedaży na Polskę, który jest zlokalizowany w Tarnowie Podgórnym pod Poznaniem.

Ponad 100 nowych miejsc pracy

Otwarcie nowego Centrum Usług Biznesowych John Deere, wiąże się ze rekrutacją, która trwać będzie również w 2018 roku. "Do zadań nowo utworzonej placówki, należeć będzie obsługa fabryk i produktów John Deere w różnych obszarach, takich jak: finanse i księgowość, logistyka czy kadry" - mówi Mirosław Leszczyński, prezes Zarządu John Deere Polska. I właśnie specjaliści z tych dziedzin będą najbardziej poszukiwani przez zagranicznego producenta w najbliższych miesiącach.

W skali całego kraju, wśród pracowników centrum usług, najbardziej poszukiwane kompetencje, można podzielić na kilka kategorii. Pierwszą z nich są umiejętności językowe, najczęściej dotyczące znajomości języka: angielskiego, niemieckiego lub francuskiego.

Dużą grupą poszukiwanych specjalistów stanowią również, programiści i osoby ze specjalistyczną wiedzą w sektorze finansowym oraz usługach komercyjnych i profesjonalnych (np. usługi wsparcia dla biznesu, usługi HR, usługi prawne, usługi badawcze i konsultingowe).

Eksperci szacują, że w 2020r. liczba osób pracujących w tym sektorze wynieść może nawet 300 tysięcy osób.

Ciekawa historia kowala

Deere & Company - amerykańskie przedsiębiorstwo założone w roku 1837 przez Johna Deere, kowala z Grand Detour w stanie Illinois. Kowal w 1838 buduje 10 pługów, w roku 1839, 75 w 1841 i 100 w 1842. Od czasu założenia firma dostarcza produkty i usługi wspierające tych, którzy poświęcili swoją pracę ziemi.

Firma John Deere odniosła sukces, ponieważ zawsze zarządzali nią wielcy liderzy. Od momentu powstania firmy w 1837 roku na jej czele stało zaledwie ośmiu liderów zarządzających jej działalnością.

Większość z nich należała do rodziny Deere'ów. I chociaż niektórzy liderzy nie byli członkami rodziny Deere'ów, w firmie John Deere nadal bardzo wysoko ceni się wartości rodzinne, hołdując jednocześnie najważniejszym wartościom założyciela firmy: integralności, jakości, zaangażowaniu i innowacyjności.

Znaki towarowe firmy John Deere

Skaczący jeleń jest jednym z najbardziej znanych znaków firmowych na świecie. Już od ponad 135 lat jest symbolem jakości produktów firmy John Deere. Obecnie jest to najdłużej używane logo spośród firm z rankingu Fortune 500.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »