JYSK rozpoczął sprzedaż przez internet
Otwarcie sklepu internetowego dopełnia kolejny etap strategii ekspansji JYSK na polskim rynku. Duńska sieć, w maju świętowała otwarcie 150 sklepu w Polsce, teraz uruchamia sprzedaż internetową. Docelowo, JYSK chce mieć w Polsce 250 sklepów oraz rozbudowaną sprzedaż online.
Na jysk.pl dostępna jest niemal cała oferta sztandarowych produktów JYSK: łóżek, materacy, mebli, ręczników, pościeli, itd. Wybór mebli na stronie jysk.pl jest nawet większy niż w tradycyjnych sklepach. - Stworzyliśmy przejrzyste i korzystne dla Klienta rozwiązania w sprzedaży online. Teraz nasze produkty mogą dotrzeć do najdalszych zakątków Polski - mówi Piotr Padalak, Country Manager JYSK Polska. - Ceny transportu są bardzo przystępne, towar można wymienić lub zwrócić w najbliższym sklepie JYSK. Uruchomiliśmy też infolinię, gdzie Klient otrzyma potrzebną informację i poradę.
Sprzedaż internetową koordynuje Centrum Dystrybucji JYSK w Radomsku, skąd towary wysyłane są do sklepów i klientów sklepów online w całej Środkowo-Wschodniej Europie. - Cieszymy się z nowych możliwości i zachęcamy klientów do zakupu naszych produktów z domu. Internetowy sklep sprawdził się już w Danii, Polacy też coraz chętniej decydują się na taką formę zakupów. Sprzedaż online rozwija się we wszystkich dziedzinach handlu. My dodatkowo, dajemy naszym klientom możliwość przetestowania produktów, bezproblemowej wymiany lub zwrotu - mówi Country Manager JYSK Polska, Piotr Padalak.
W 2010 roku JYSK otworzył swój pierwszy sklep internetowy. Od tamtej pory, firma sukcesywnie wprowadza sprzedaż online w kolejnych krajach. Wszystkie internetowe sklepy JYSK są częścią tego samego konceptu sklepu internetowego. Klienci mogą dokonywać zakupów z domu, a wartością dodaną jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru zakupionego przez Internet, w każdym z ponad 150 sklepów JYSK w Polsce. Opłaty za dostarczenie towarów z jysk.pl są bardzo konkurencyjne.
Lars Larsen otworzył swój pierwszy sklep w 1979.
Dziś JYSK to międzynarodowa grupa składająca się z 2000 sklepów w 34 krajach i zatrudniająca 17.000 pracowników. Ambicją JYSK jest oferowanie dobrej oferty dla każdego i obecność na każdym kontynencie. Właścicielem JYSK jest Lars Larsen, a roczny obrót to blisko 18,5 miliarda koron duńskich.
Jysk jest obecny: w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Polsce, Czechach, Holandii, na Węgrzech, na Słowacji, w Niemczech (pod nazwą Dänisches Bettenlager), Austrii, Szwajcarii, Islandii, Kanadzie, na Grenlandii, Wyspach Owczych, w Gruzji, Estonii, na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Słowenii, Chorwacji, Hiszpanii, Kosowie, Bułgarii, Kazachstanie, Rumunii, we Francji, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Albanii.
Historia JYSK to historia młodego człowieka z regionu
Thy w północno-zachodniej Danii. Człowieka bez żadnego majątku, za to pełnego energii, odwagi i pomysłów. Człowieka, który po zdobyciu doświadczenia w firmie produkcyjnej i sklepie z artykułami domowymi, wpadł na pomysł otworzenia własnej sieci sklepów.
Nazwał je: "Jutlandzkie Magazyny Sypialniane" i zgodnie z nazwą, dobrał asortyment - łóżka, materace, kołdry, poduszki, pościel - czyli wszystko do sypialni.
Tym człowiekiem był Lars Larsen, kierujący firmą do dzisiaj, obecnie jeden z najbogatszych ludzi w Danii. Na początku był dobry pomysł i kredyt w małym oddziale Banku Norresundby w Vodskov.
Dzisiaj Lars Larsen posiada wielki koncern JYSK i jego liczne spółki, w tym: Dänisches Bettenlagerog Bettenwelt, Bolia.com (europejska sieć internetowych sklepów meblowych z salonami wystawowymi w dużych miastach Europy), Interior Direct (duży dostawca wyposażenia dla hoteli, centrów konferencyjnych i szkoleniowych), Himmerland Golf & Spa Resort (jeden z najlepiej zbudowanych placów golfowych Skandynawii z własnym hotelem najwyższej klasy).
opr MZB