Kampania brandingowa na przykładzie balsamu do ciała

1. Cel kampanii: promocja nowego balsamu do ciała.

2. Charakterystyka produktu: balsam do ciała firmy BioOdnowa przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej i przesuszonej.

3. Zasięg kampanii: kampania ogólnopolska

4. Dobór mediów: serwisy z segmentu kobieta, zdrowie, uroda, styl życia

5. Forma reklamowa: boksy tekstowo-graficzne

6. Strona docelowa kampanii: główna strona serwisu informacyjnego balsamu

7. Strategia kampanii: w ramach kampanii zostaną utworzone grupy reklam (listy słów kluczowych z indywidualnie dobranymi tekstami reklamowymi). Reklama intekstowa zostanie wykorzystana do budowy skojarzeń określonych słów z produktem. Teksty reklamowe zostaną wzbogacone elementem graficznym - wizualizacją produktu.

Reklama

Proponowane grupy reklam:

  • Grupa reklam: ogólna

    Lista słów kluczowych zawierać będzie ogólne słowa kluczowe związane z działaniem balsamu do ciała. Teksty podkreślać będą właściwości nawilżające balsamu.

    Lista słów kluczowych: skóra, doba, dzień, noc, pielęgnacja, ciało, skóra, pielęgnacja, mleczko, balsam, krem, lekki, kremowy, kuracja, odnowa, innowacja, wiosna

    Teksty reklamowe:
  • Grupa reklam: działanie

    W skład listy słów kluczowych wchodzić będą słowa związane z nawilżającym działaniem balsamu oraz nazwy wartości odżywczych zawartych w produkcie.

    Teksty reklamowe zachęcać będą do zapoznania właściwości odżywczych i nawilżających balsamu.

    Lista słów kluczowych: witaminy, lipidy, proteiny, odżywiać, nawilżać, odbudowa, witalny, wzmacnianie, nawilżanie, wzmocnić, nawadnianie, nawodnić

    Teksty reklamowe:
  • Grupa reklam: dolegliwości

    Listę słów kluczowych tworzyć będą słowa związane z objawami towarzyszącymi przesuszonej skórze. Teksty reklamowe podkreślać będą fakt, że produkt doskonale eliminuje problemy związane z suchą skórą.

    Lista słów kluczowych: swędzieć, sucha, przesuszona

    Teksty reklamowe:
  • Grupa reklam: Efekt

    W skład listy słów kluczowych wchodzić będą określenia związane z efektem jaki odnosi się po zastosowaniu balsamu. Teksty reklamowe podkreślać będą wpływ balsamu na wygląd skóry.

    Lista słów kluczowych: piękno, piękne, zdrowe, miękkie, jedwabiste, sprężyste, elastyczne, jędrne, błyskawicznie, natychmiastowe, ekspresowo, skutecznie, gładkie, zachwycające, minuta, skuteczny, energia, witalność, uwodzące, czarujące, efekt, rezultat, delikatne

    Teksty reklamowe:
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: promocja | teksty | kampania | firmy | cielę | ciałó
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »