Kampania zasięgowa na przykładzie biura podróży
1. Charakterystyka firmy: biuro podróży oferujące różnego rodzaju wycieczki, prowadzące ponadto sprzedaż biletów lotniczych. Atutem biura jest wysoka jakość świadczonych usług przy konkurencyjnych cenach.
2. Cel kampanii: promocja biura i jego oferty, budowanie zasięgu.
3. Zasięg kampanii: kampania ogólnopolska.
4. Dobór mediów: ustalany na poziomie grupy reklam.
5. Wykorzystane formy reklamowe: reklama intekstowa: boksy tekstowe i boksy tekstowo-graficzne.
6. Strategia kampanii: w ramach kampanii zostanie utworzonych kilka grup reklam (list słów kluczowych z indywidualnie dopasowaną reklamą tekstową lub tekstowo-graficzną).
Proponowane grupy reklam:
- Grupa reklam: Ogólna
Dobór mediów:serwisy z wszystkich segmentów
Lista słów kluczowych zawierać będzie słowa kluczowe ogólnie związane z tematyką podróżowania
Strona docelowa: strona główna
Słowa kluczowe: wypoczynek, oferta, wakacje, wczasy, wyjazd, wycieczka, rejs, wyprawa, ferie, zwiedzanie, bilety lotnicze, loty czarterowe, zakwaterowanie, pobyt, urlop, poślubna
Tekst reklamowy: - Grupa reklam: Typ wycieczki
Dobór mediów: serwisy z wszystkich segmentów
Lista słów kluczowych zawierać będzie różne rodzaje wycieczek
Strona docelowa: strona główna
Słowa kluczowe: objazdowa, samolotowa, aktywny wypoczynek, autokarowa, lotnicza, weekendowa, rodzinna, dojazd, last minute, all inclusive, pobytowa
Tekst reklamowy: - Grupa reklam: Promocja
Dobór mediów: serwisy z segmentów: turystyka, podróże
Lista słów kluczowych zawierać będzie słowa kojarzone z promocyjnymi, atrakcyjnymi ofertami
Strona docelowa: strona zawierająca spis ofert promocyjnych
Słowa kluczowe: promocja, tanio, okazja, wyprzedaż, niska, cena, akcja
Tekst reklamowy zostanie wzbogacony elementem graficznym silnie kojarzącym się z oszczędnościami.
Element graficzny: wizualizacja skarbonki,
Tekst reklamowy: - Grupa reklam: Narty
Dobór mediów: serwisy z wszystkich segmentów
Lista słów kluczowych zawierać będzie słowa związane z narciarstwem.
Strona docelowa: strona z ofertami wyjazdów narciarskich
Słowa kluczowe: narty, snowboard, śnieg, aktywny wypoczynek, sport, góry, Alpy, Pireneje, Dolomity, Tatry, impreza, kurort, zabawa,
Wykluczenia: lawina
Tekst reklamowy: - Grupa reklam: Egzotyka
Dobór mediów: serwisy z wszystkich segmentów
Grupa słów kluczowych zawierać będzie słowa kojarzące się z egzotyką
Tekst reklamowy wzbogacony będzie o element graficzny - wizualizację kojarzącą się z egzotyką
Strona docelowa: strona z listą wycieczek do egzotycznych krajów
Słowa kluczowe: ciepło, słońce, plaża, morze, rafa, koralowa, opalanie, lenistwo, promienie, kąpiel, palma, leżak, egzotyka, orient, orientalna, tropiki, odpoczynek
Element graficzny: palmy lub hamak rozwieszony między palmami
Tekst reklamowy: - Grupa reklam: Wrażenia
Dobór mediów: serwisy z segmentu: turystyka, podróże
Strona docelowa: strona główna
Grupa słów kluczowych obejmować będzie słowa związane z wrażeniami z podróży
Słowa kluczowe: wrażenia, przygoda, niezapomniana, wymarzona, sielanka, udane, komfort, luksus, ekskluzywne
Tekst reklamowy: - Grupa reklam: Biuro podróży:
Dobór mediów: serwisy z segmentu: turystyka, podróże
Strona docelowa: strona główna
Grupa słów kluczowych obejmować będzie słowa związane z biurem podróży
Słowa kluczowe: touroperator, biuro, podróż, agencja, turystyczna, bezpiecznie, fachowo, ekspert, organizator, sprawdzone, polecane, rekomendowane, wybierane, zaufany, jakość, renomowane
Tekst reklamowy zostanie wzbogacony o element graficzny
Element graficzny: logo biura podróży
Tekst reklamowy: - Grupa reklam: Święta:
Dobór mediów: serwisy z segmentu wiadomości i informacje, turystyka, podróże
Grupa reklam będzie mieć charakter okolicznościowy i będzie emitowana w okresie świątecznym.
Słowa kluczowe: Wielkanoc na nartach, święta, Wielkanoc,
Strona docelowa: reklama kierować będzie na podstronę z ofertą wyjazdów świątecznych
Tekst reklamowy zostanie wzbogacony o element graficzny kojarzący się ze świętami wielkanocnymi
Element graficzny: zając, kurczak
Tekst reklamowy: