Reklama

Kampania zasięgowa na przykładzie biura podróży

1. Charakterystyka firmy: biuro podróży oferujące różnego rodzaju wycieczki, prowadzące ponadto sprzedaż biletów lotniczych. Atutem biura jest wysoka jakość świadczonych usług przy konkurencyjnych cenach.

Reklama

2. Cel kampanii: promocja biura i jego oferty, budowanie zasięgu.

3. Zasięg kampanii: kampania ogólnopolska.

4. Dobór mediów: ustalany na poziomie grupy reklam.

5. Wykorzystane formy reklamowe: reklama intekstowa: boksy tekstowe i boksy tekstowo-graficzne.

6. Strategia kampanii: w ramach kampanii zostanie utworzonych kilka grup reklam (list słów kluczowych z indywidualnie dopasowaną reklamą tekstową lub tekstowo-graficzną).

Proponowane grupy reklam:

  • Grupa reklam: Ogólna

    Dobór mediów:serwisy z wszystkich segmentów

    Lista słów kluczowych zawierać będzie słowa kluczowe ogólnie związane z tematyką podróżowania

    Strona docelowa: strona główna

    Słowa kluczowe: wypoczynek, oferta, wakacje, wczasy, wyjazd, wycieczka, rejs, wyprawa, ferie, zwiedzanie, bilety lotnicze, loty czarterowe, zakwaterowanie, pobyt, urlop, poślubna

    Tekst reklamowy:

  • Grupa reklam: Typ wycieczki

    Dobór mediów: serwisy z wszystkich segmentów

    Lista słów kluczowych zawierać będzie różne rodzaje wycieczek

    Strona docelowa: strona główna

    Słowa kluczowe: objazdowa, samolotowa, aktywny wypoczynek, autokarowa, lotnicza, weekendowa, rodzinna, dojazd, last minute, all inclusive, pobytowa

    Tekst reklamowy:

  • Grupa reklam: Promocja

    Dobór mediów: serwisy z segmentów: turystyka, podróże

    Lista słów kluczowych zawierać będzie słowa kojarzone z promocyjnymi, atrakcyjnymi ofertami

    Strona docelowa: strona zawierająca spis ofert promocyjnych

    Słowa kluczowe: promocja, tanio, okazja, wyprzedaż, niska, cena, akcja

    Tekst reklamowy zostanie wzbogacony elementem graficznym silnie kojarzącym się z oszczędnościami.

    Element graficzny: wizualizacja skarbonki,

    Tekst reklamowy:

  • Grupa reklam: Narty

    Dobór mediów: serwisy z wszystkich segmentów

    Lista słów kluczowych zawierać będzie słowa związane z narciarstwem.

    Strona docelowa: strona z ofertami wyjazdów narciarskich

    Słowa kluczowe: narty, snowboard, śnieg, aktywny wypoczynek, sport, góry, Alpy, Pireneje, Dolomity, Tatry, impreza, kurort, zabawa,

    Wykluczenia: lawina

    Tekst reklamowy:

  • Grupa reklam: Egzotyka

    Dobór mediów: serwisy z wszystkich segmentów

    Grupa słów kluczowych zawierać będzie słowa kojarzące się z egzotyką

    Tekst reklamowy wzbogacony będzie o element graficzny - wizualizację kojarzącą się z egzotyką

    Strona docelowa: strona z listą wycieczek do egzotycznych krajów

    Słowa kluczowe: ciepło, słońce, plaża, morze, rafa, koralowa, opalanie, lenistwo, promienie, kąpiel, palma, leżak, egzotyka, orient, orientalna, tropiki, odpoczynek

    Element graficzny: palmy lub hamak rozwieszony między palmami

    Tekst reklamowy:

  • Grupa reklam: Wrażenia

    Dobór mediów: serwisy z segmentu: turystyka, podróże

    Strona docelowa: strona główna

    Grupa słów kluczowych obejmować będzie słowa związane z wrażeniami z podróży

    Słowa kluczowe: wrażenia, przygoda, niezapomniana, wymarzona, sielanka, udane, komfort, luksus, ekskluzywne

    Tekst reklamowy:

  • Grupa reklam: Biuro podróży:

    Dobór mediów: serwisy z segmentu: turystyka, podróże

    Strona docelowa: strona główna

    Grupa słów kluczowych obejmować będzie słowa związane z biurem podróży

    Słowa kluczowe: touroperator, biuro, podróż, agencja, turystyczna, bezpiecznie, fachowo, ekspert, organizator, sprawdzone, polecane, rekomendowane, wybierane, zaufany, jakość, renomowane

    Tekst reklamowy zostanie wzbogacony o element graficzny

    Element graficzny: logo biura podróży

    Tekst reklamowy:

  • Grupa reklam: Święta:

    Dobór mediów: serwisy z segmentu wiadomości i informacje, turystyka, podróże

    Grupa reklam będzie mieć charakter okolicznościowy i będzie emitowana w okresie świątecznym.

    Słowa kluczowe: Wielkanoc na nartach, święta, Wielkanoc,

    Strona docelowa: reklama kierować będzie na podstronę z ofertą wyjazdów świątecznych

    Tekst reklamowy zostanie wzbogacony o element graficzny kojarzący się ze świętami wielkanocnymi

    Element graficzny: zając, kurczak

    Tekst reklamowy:

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »