Reklama

Kary dla nieuczciwych producentów suplementów diety

Kary za nieuczciwe reklamy suplementów diety mają być dotkliwe. Trwają prace nad ustawą, która tego dotyczy. Jedna z propozycji jest taka, aby kara wynosiła 100-krotność przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce.

- Co czwarta reklama w telewizji dotyczy suplementów diety, a w radiu co druga, ich przekaz jest taki, że suplementy diety mają właściwości lecznicze - mówi w rozmowie z MarketNews24 Marta Miszczuk, radca prawny i rzecznik patentowy z kancelarii Affre&Wspólnicy, specjalizującej się w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawie konsumenckim oraz w prawie własności przemysłowej.

Reklama

- Taka reklama może wprowadzić konsumentów w błąd, bo suplementy diety należy traktować jako żywność.

Jakie kary i za co miałyby obowiązywać? O tym więcej w materiale wideo.

Dowiedz się więcej na temat: kara | reklamy | suplementy diety

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »