Kolejowa promocja - jest, a jakby jej nie było
PKP Intercity od niedawna reklamuje specjalną ofertę - kolorowe bilety Tanich Linii Kolejowych. Jak się jednak okazuje, o tę promocję pasażer sam musi upomnieć się w kasie. Jeśli tego nie zrobi, kasjerka sprzeda mu droższy bilet, a podróż z Warszawy do Krakowa będzie kosztowała 55 zł zamiast obiecywanych 35 zł.
Informacji o specjalnej ofercie nie ma też na stronie internetowej w wyszukiwarce połączeń. Co gorsza, niełatwo jest ją uzyskać także na infolinii. Najkorzystniej jest więc dokładnie prześledzić wszystkie oferty i po prostu zrobić notatki. Jak przebrnąć przez gąszcz kolejowych promocji sprawdzał reporter RMF FM Paweł Świąder.
Posłuchaj arcyciekawej rozmowy z Panem na infolinii PKP:
Paweł Świąder
Czytaj również:
2 miliony złotych kary dla PKP Intercity
Pociąg się spóźnił? Następnym pojedziesz taniej
Pasażerowie nie domagają się zwrotu pieniędzy za spóźniony pociąg. Dlaczego?