Reklama

Koniec internetowej gazety "The Daily"

Od tego tygodnia nie ukazuje się już internetowa gazeta "The Daily". Należący do koncernu medialnego Ruperta Murdocha dziennik przynosił zbyt duże straty.

Był to spory medialny eksperyment, który się nie powiódł. "The Daily" ukazywał się przez niecałe dwa lata. Był gazetą płatną, dostępną wyłącznie na tablety i smartfony.

"To był błąd" - uważa Henry Blodget z portalu The Business Insider. "Nigdy nie rozumiałem tego pomysłu, bo przecież ludzie korzystają z internetu w komputerach stacjonarnych czy telewizorach. Takie ograniczenie nie miało sensu" - dodaje.

Cyfrową gazetę "The The Daily" kupowało sto tysięcy ludzi. Straty sięgały 30 milionów dolarów rocznie. Ostatni numer ukazał się w sobotę.

Reklama

Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »