Koniec telewizji muzycznych

MTV i Viva zmieniają swój format. Zamiast typowych propozycji muzycznych na antenie pojawią takie programy jak MTV Cribs oraz Viva Hot or Not.

MTV i Viva zmieniają swój format. Zamiast typowych propozycji muzycznych na antenie pojawią takie programy jak MTV Cribs oraz Viva Hot or Not.

Głównym punktem ramówek stacji ma być to, co interesuje odbiorców, czyli programy randkowe i interaktywne. Wybór tego typy formatu poprzedzony został badaniem ryku, potwierdzającym zapotrzebowanie na programy o tym charakterze. - Dziś nikt już nie chce oglądać oferty programowej sprzed 10 lat mówi dla Brief.pl Izabella Wiley prezes MTV Networks.

16 kwietnia nastąpi przeprogramowanie i MTV ze stacji typowo muzycznej stanie się kanałem rozrywkowym skierowanym do młodych ludzi. Ma on odpowiadać zapotrzebowaniu na dobrą zabawę i różnorodność. Jak dodaje Robert Cieśluk, dyrektor marketingu MTV Networks Polska - Marka MTV zawsze przyciągała swoją kreatywnością i szukaniem nowych rozwiązań, dlatego za program promujący nowy wizerunek stacji posłużył nam MTV Cribs. W tej propozycji kamery wejdą do domów gwiazd by pokazać jak żyją polskie celebrieties.

Reklama

Jest to najważniejsza dla nas produkcja lokalna, dlatego otrzymała porządne wsparcie reklamowe. W promocji MTV Cribs zostanie wykorzystanych bardzo dużo nośników. Wizerunek programu pojawi się w formie ogłoszeń, naklejek w klubach, na przystankach autobusowych. Reklama programu obejmie również radio Eska, internet - strona www.mtv.pl oraz marketing wirusowy. Szefostwo stacji zdradza, że udział w produkcji zapowiedzieli między innymi Sidney Polack oraz Mariusz Pudzianowski.

Format tego programu budowany jest na bazie jego amerykańskiej wersji. Pokolenie 30 latków natomiast znajdzie coś dla siebie w propozycjach VH1. Oferta programowa ma być skierowana do widzów którzy wyrośli już z MTV. "Chciałbym już dorosnąć do VH1" to hasło promujące staję. Kampania wizerunkowa ma podkreślać dojrzałość muzyczną programu. MTV Networks nie zapomniało także o najmłodszych widzach. Już 1 czerwca rusza Nickelodeon. Program skierowany będzie do dzieci w wieku od 2-12 lat i ma mieć charakter rozrywkowo- edukacyjny. Dla milusińskich przygotowano takie propozycje takie jak: "Dora poznaje świat", "Spongebob" czy "Szkoła tańca". Wszystkie produkcje Nicka będą w całości dubbingowane.Kolejną stacją, która rozpoczęła obok MTV walkę o młodego widza jest Viva. Jako największa i najbardziej lokalna stacja zamieści w swojej ramówce program "Hot or Not".

Surowe jury w trakcie trwania programu wyłoni dwoje nowych prowadzących. Nowością będzie także "Fristajlo". Konwencja programu zachowana jest w formie humorystycznej. Raperzy z Grupy Operacyjnej sparodiują w nim polskie gwiazdy. Wszystko wskazuje więc na to, że MTV Networks stawia na strategie podbicia widowni w każdej grupie wiekowej, a oglądalność kanałów generować będzie policzalny sukces stacji. (KP)

Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: telewizje | MTV | muzyczne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »