Reklama

Korporacje wprowadzają ogólnopolski system PST 19 123

Korporacje taksówkowe na terenie całej Polski konsolidują się w systemie PST - Polska Sieć Taxi. Program ten skupia czołowe firmy w największych miastach w kraju. Za pomocą jednego ogólnopolskiego numeru telefonu, podróżni mogą zamawiać taksówki objęte systemem i rozliczać się z korporacją na preferencyjnych i bezgotówkowych warunkach.

System PST 19 123 to innowacyjne i pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, dedykowane zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. Program skupia sieci taksówkowe w całym kraju, umożliwiając zamówienie taksówki pod jednym, uniwersalnym numerem telefonu we wszystkich miastach wojewódzkich.

Reklama

Wkrótce system zwiększy zasięg o kolejne lokalizacje. Obecnie w systemie działa około 5 tys. taksówek, realizujących 20 tys. przewozów dziennie. Dzięki Elektronicznej Karcie Klienta, system umożliwia rozliczenia bezgotówkowe, co jest wygodne i sprawdza się szczególnie w przypadku podróży służbowych.

W Polsce istnieją setki korporacji taksówkowych. Każda z nich posiada inny numer telefonu oraz inny standard obsługi, co może być dość uciążliwe dla pasażerów. W PST 19 123, dzięki Systemowi Automatycznej Rezerwacji Przejazdu, istnieje możliwość zamawiania taksówek za pomocą jednego numeru na terenie całego kraju. To pierwsza tego rodzaju usługa na polskim rynku telekomunikacyjnym - mówi Aneta Ogrodniczek, dyrektor zarządzająca Sawa Taxi, odpowiedzialna za projekt PST 19 123.

Dzięki temu systemowi pasażerowie mogą zamawiać taksówki Polskiej Sieci Taxi w każdym mieście wojewódzkim za pomocą numeru 19 123, bez konieczności wybierania numerów kierunkowych. System identyfikuje położenie osoby telefonującej i kieruje ją do jednego z siedemnastu call center. To rozwiązanie jest szczególnie atrakcyjne dla osób często podróżujących po kraju. Liczymy na to, że system PST będzie rozwijał się dynamicznie i już wkrótce dołączą do niego nowe miasta i korporacje - dodaje Aneta Ogrodniczek.

Twórcy systemu PST 19 123 położyli duży nacisk na możliwość zastosowania go w działalności B2B. Dzięki wygodzie związanej z możliwością rozliczania się za pomocą jednej faktury, wystawianej za dany okres rozliczeniowy, a także preferencyjnym stawkom za przejazd, korzystanie z Polskiej Sieci Taxi jest bardzo efektywnym rozwiązaniem. Możliwość bieżącej kontroli kosztów, zestawień i statystyk przejazdów oraz łatwość podróżowania, dają pracodawcy atrakcyjną alternatywę dla kupna lub leasingu auta.

O korzyściach płynących z korzystania z systemu PST 19 123, przekonała się firma Ernst&Young, która nawiązała współpracę z korporacją Sawa Taxi już w 2003 roku.

Koszty podróży służbowych znacznie zmalały. Otrzymaliśmy też bardzo atrakcyjne rabaty. Dodatkowo, więcej pracowników zaczęło korzystać z jednego dostawcy usług przy sprawnie działającym systemie rozliczeń w obu firmach. Wdrożenie systemu PST 19 123 opłaciło się zarówno nam, jak i Sawa Taxi.

Poza generowaniem oszczędności wynikających zarówno z większego wolumenu po stronie korporacji, większych rabatów dla Ernst&Young, ograniczyło koszty administracyjne związane z rozliczaniem setek papierowych rachunków po obu stronach - mówi Beata Olender, która odpowiadała za wdrożenie nowego rozwiązania w Ernst&Young.

Dodatkowo, Sawa Taxi była jedyną korporacją posiadającą oddziały np.: w Katowicach czy Krakowie, gdzie również funkcjonował system PST 19 123, co zwiększyło atrakcyjność i opłacalność współpracy. Pracownicy podróżujący między oddziałami Ernst&Young, bardzo cenili sobie możliwość korzystania z jednej karty w kilku miastach w Polsce - dodaje Beata Olender.

Dowiedz się więcej na temat: taxi | 19+ | korporacje

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »