Reklama

Leroy Merlin liczy na sprzedaż internetową.

Leroy Merlin, sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych, kilka dni temu otworzył 40. placówkę handlową w Polsce, do końca roku zamierza otworzyć kolejne trzy sklepy. Sieć rozpoczęła prace nad uruchomieniem internetowej platformy sprzedażowej - poinformowali na spotkaniu prasowym przedstawiciele spółki.

"Mamy obecnie czterdzieści sklepów. Do końca roku będziemy mieć 43 placówki. Średniorocznie otwieramy trzy-cztery nowe sklepy" - powiedział we wtorek Jarosław Truchel, dyrektor marketingu i produktu Leroy Merlin. Na początku czerwca Leroy Merlin Polska otworzyła sklep w Gliwicach o pow. handlowej w wysokości ok. 10,5 tys. mkw. Do końca roku mają zostać otwarte sklepy w Białymstoku, Puławach i Zielonej Górze. Leroy Merlin zamierza też uruchomić w tym roku sprzedaż internetową. "W ubiegłym roku uruchomiliśmy usługę zamówień na telefon, widzimy duże zainteresowanie, w każdym sklepie nawet 4-5 tys. zamówień miesięcznie składanych jest przez telefon" - powiedział Truchel.

Reklama

"W tym roku ruszyliśmy ze sprzedażą pierwszych produktów przez internet. W czerwcu zwiększamy ofertę do około 1 tysiąca produktów on-line. Pod koniec roku zamierzamy mieć w sprzedaży internetowej ponad 30 tys. produktów" - powiedział Truchel. Dyrektor poinformował, że spółka rozpoczęła także wprowadzanie do sklepów kas samoobsługowych. Leroy Merlin to sieć wielkopowierzchniowych sklepów oferujących materiały budowlane, narzędzia, artykuły ogrodnicze, wyposażenia i dekoracji wnętrz. Działa w Polsce od 15 lat, obecnie ma 40 sklepów. Zatrudnia ok. 7300 osób .

Dowiedz się więcej na temat: leroy merlin | sklepy | w polsce | Sprzedaż internetowa | handel | sprzedaż | Merlin | markety

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »