Lubisz to? Kup Teraz! Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie - konferencja Forum IAB 2014
* Przegląd najświeższych trendów w sprzedaży online z najbardziej zaawansowanych technologicznie rynków świata; * Wystąpienia menedżerów najwyższego szczebla wiodących krajowych i światowych marek, m.in.: Daniel Sieberg, szef marketigu Google; * Wyłącznie premierowe prezentacje - ponad 70 prelegentów, 4 sale wykładowe; * Gość specjalny - Tomasz Zimoch; * Bardzo atrakcyjny networking - ponad 1000 akredytacji na wydarzenie; * Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy - Multikino Złote Tarasy; * Uznanie wśród branży interaktywnej i marketerów.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie - Forum IAB 2014 "Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym", która odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie www.ForumIAB.pl
Po siedmiu edycjach Forum IAB, największej konferencji w świecie marketingu online IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm - ze sprzedażą. Podczas 2 dni konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.
Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.:
" Daniel Sieberg, szef marketingu i rzecznik prasowy firmy Google;
" Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;
" Tomasz Czechowicz, założyciel i partner zarządzający w MCI Management SA
" Luke Townsin, Brand Strategy EMEA, Twitter;
" Alexandra Salomon, senior director, International, IAB US;
" Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;
" Scott Neumann, dyrektor marketingu IBM na region CEE;
" Michał Brański, członek zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;
" Anna Sakowicz, chief digital officer, członek zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;
" Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz członek zarządu Grupy Onet.pl;
" Krzysztof Sobieszek, chief strategy officer, ZenithOptimedia Group;
" Paweł Sala, dyrektor zarządzający Freshmail;
" Krzysztof Winnik, business development director, OS3;
" Adrian Kielich, mobile marketing coordinator, Havas Media
Konferencję otworzy Minister administracji i cyfryzacji Rafał Trzaskowski.
Sprawdź prelegentów Forum IAB 2014
Jako jeden z głównych punktów konferencji zaplanowano panel dyskusyjny "Sprzedaż w internecie oczami największych. Dziś, jutro.. pojutrze". W panelu wezmą udział:
" Paweł Wujec, dyrektor zarządzający segment internet, Agora
" Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl SA.
" Artur Potocki, prezes INTERIA.PL
" Jacek Świderski, prezes Grupy Wirtualna Polska.
" Artur Waliszewski, country director Google Poland
Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:
" Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?
" Jak zamienić subskrybenta w klienta?
" Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?
" Czy aplikacje mobilne sprzedają?
" Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?
" Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?
" Kim jest e-konsument?
" Czym jest big data?
" Jak optymalizować sprzedaż
" Jak precyzyjnie targetować kampanię?
Sprawdź program Forum IAB 2014
Forum IAB cieszy się ogromną popularnością. Co roku IAB Polska gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Wielu z nich odwiedza to wydarzenie co roku. Warto podkreślić, że od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska "Forum IAB 2013" oraz "Forum IAB 2012").
Jeśli uznałeś/ uznałaś, że Twoja obecność na Forum IAB 2014 to dobrze wykorzystany czas i pieniądze - zarejestruj się. W tym momencie tylko wypełnienie formularza znajdującego się na stronie www.ForumIAB.pl dzieli Cię od uczestnictwa w największym wydarzeniu w Polsce poświęconemu marketingowi w internecie (poznania niezwykłych ludzi, nabycia kontaktów biznesowych, inspiracji). Jeśli natomiast chciałbyś uzyskać jeszcze więcej informacji przed wypełnieniem formularza skontaktuj się z IAB Polska, organizatorem Forum IAB. Zadzwoń lub napisz.
Anna Maj, key account manager, tel.: 22 434 21 35; kom.: +48 600 253 807; e-mail: a.maj@iab.org.pl
Natalia Panchenko, specjalista ds. sprzedaży; tel.: 22 434 21 35; kom.: + 48 784 047 485; e-mail: n.panchenko@iab.org.pl
Dla wygody uczestników została przygotowana aplikacja mobilna. Android, iOS.
Bilet na Forum IAB 2014 to nie tylko przepustka do unikatowej wiedzy. Każdy uczestnik otrzyma kartę OpenCard, uprawniającą do zniżek w kilkuset restauracjach w Warszawie i innych miastach.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska składa najszczersze podziękowania dla firm i instytucji, które wspierają organizację Forum IAB 2014. Dzięki nim organizator zaprosił biznesowe znakomitości z całego świata, stawiając Forum na czele najważniejszych konferencji w branży.
Sponsorzy główni: Performics, Onet, Lead Aff, Lucini&Lucini, WP, IBM, Leadbullet
Patronat honorowy: GIODO, IAB Europe, Ministerstwo Gospodarki, UKE, Marketing 4 Business, PIIT, web.gov.pl, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP).
Patronat medialny: Clear Channel Poland, Forbes, Media & Marketing Polska, Newsweek, Marketing Online Polska, Marketing w praktyce, Radio PIN.
Patronat branżowy: Bankier.pl, ban.pl, dziennik.pl, Dziennik Internautów, forsal.pl, Gazeta.pl, gazetaprawna.pl, GG Network, Golbach Audience, gratka.pl, IDMNet, INTERIA.PL, ipla, Marketing przy kawie, naszemiasto.pl, NowyMarketing, ofeminin.pl, Onet, OpenFM, SocialPress, wyboracza.biz, WirtualneMedia.pl, WP.pl.
Współpraca: Conventica, GoldenSubmarine, mobext, pwc, Socialyse,
Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk to światowe sławy internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia również, że na scenie pojawiają się goście niecodzienni, Bruce Dickinson - wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot, Kalev H. Leetaru naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie, Itay Talgam, izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji.
Cel jaki przyświeca temu wydarzeniu jest prosty, dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie. Myślą przewodnią tegorocznej konferencji była "Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu". Forum IAB 2014 odbędzie się w dniach 4-5 czerwca 2014 r. w salach Multikina w Złotych Tarasach w centrum Warszawy.
Szukaj więcej informacji pod adresem: www.ForumIAB.pl
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze