Magdalena Janowska zakończyła współpracę ze spółką Moliera2
Magdalena Janowska końcem kwietnia, po prawie dwóch latach, zdecydowała zakończyć współpracę ze spółką Moliera2. Pełniła w niej funkcję Dyrektora Buyingu, Marketingu i PR, a wcześniej Dyrektora Buyingu oraz Członka Rady Nadzorczej.
"Moja decyzja wynika z wyczerpania możliwości dalszej współpracy ze spółką Moliera2. Pragnę podziękować wszystkim moim kolegom i koleżankom za wspaniałą współpracę oraz pełne zaangażowanie w realizację naszych celów" - przekazała Magdalena Janowska.
"W najbliższej przyszłości skupię się na rozwijaniu projektów związanych z branżą "Luxury and Premium Brands". Jestem przekonana, że doświadczenie, jakie zdobyłam w Moliera2, będą dla mnie cennym źródłem wiedzy i przyczynią się do osiągnięcia sukcesów w moich kolejnych wyzwaniach zawodowych. Jako akcjonariusz Moliera2 życzę firmie wielu sukcesów." - dodała.
Magdalena Janowska od ponad 20 lat działa w obszarze marketingu i e-commerce. Jest twórczynią sklepu internetowego z markami premium dla dzieci i rodziców, Mamissima.pl, który sprzedała w 2021 roku a następnie objęła funkcję Członka Rady Nadzorczej Moliera2 S.A.
Moliera2 to polski dystrybutor krajowych i zagranicznych marek odzieżowych, spółka została założona w 2010. Przedsiębiorstwo zajmuje się sprzedażą stacjonarną i internetową. Od 2021 Moliera2 jest notowane na rynku NewConnect.