Reklama

Masz swój przepis na pizzę? Sieć fast foodów za niego zapłaci

Australijska sieć pizzerii Domino's Pizza zachęca swoich klientów do tworzenia własnych przepisów na to popularne danie.

Źródło: CNN Newsource/x-news

Specjalnie przygotowana aplikacja na smartfony pozwala wybrać wszystkie składniki, a następnie skomponowaną w ten sposób pizzę reklamować w mediach społecznościowych. Jeśli znajdą się na nią chętni, Domino's podzieli się zyskiem ze sprzedaży. Uczestnicy akcji mogą liczyć na zarobek od 22 centów do blisko 3 dolarów od pizzy. Podobno najpopularniejsza kombinacja składników to: anchovies, szpinak i sos na bazie limonki oraz chilli.

Reklama

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »