Reklama

Maszyny do szycia wychodzą z lamusa

- Łucznik, kolejna marka rodem z PRL, chce zawojować domowe pielesze w Polsce i zagranicą. Liczy na wsparcie inwestorów - donosi"Puls Biznesu".

Kiedyś maszyny do szycia stały w co w drugim salonie, skąd na wiele lat trafiły do domowych piwnic. Od kilku lat trwa jednak ich renesans, ponieważ jak przekonuje Remigiusz Chrzanowski - wiceprezes ASPA Electro, która od 2006 r. zarządza marką Łucznik - moda na szycie powraca.

Marka Łucznik, która z 40-procentowym udziałem (wartościowo, ilościowo ma 60 proc.) jest liderem na polskim rynku sprzętu szwalniczego. Dzięki nowemu trendowi chce skorzystać i w tym roku planuje zwiększyć przewagę nad rywalami.

Łucznik planuje podbój nie tylko polskich salonów, ale też zagranicznych. Dzisiaj ASPA Electro sprzedaje produkty do Czech, Rumunii, Bułgarii i na Słowację. Na celowniku ma też Ukrainę i Białoruś, gdzie maszyny Łucznika pojawią się w połowie przyszłego roku.

Reklama

Pod marką Łucznik kryją się nie tylko maszyny do szycia. Od czterech lat spółka sprzedaje drobne AGD, m. in. żelazka, lokówki, suszarki, tostery i sokowirówki. W tym obszarze wrocławska spółka walczy z inną znaną marką rodem PRL - Zelmerem.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »