Milion euro dla firmy zanox
zanox otworzył w Niemczech paneuropejski e-inkubator. Jego głównym zadaniem jest wsparcie młodych talentów z całej Europy działających w obszarze nowoczesnych technologii oraz e-marketingu. Dla najlepszego projektu przewidziano nagrodę w wysokości miliona euro
Zanox, globalny lider i prekursor marketingu internetowego w modelu "Płać za sukces", otworzył właśnie w Berlinie ogólnoeuropejski, internetowy inkubator w ramach GAP (Global Alliance Partners) Kampusu. W zamierzeniach projekt ma pełnić rolę centralnego punktu w Europie stymulującego rozwój poszczególnych przedsięwzięć w obszarze internetu, e-marketingu, jak i całej branży nowoczesnej technologii. Ma być także platformą wymiany myśli i nowatorskich pomysłów promującą przedsięwzięcia skutecznie monetyzujące internet. Dzięki współpracy z technologicznymi i finansowymi partnerami z Doliny Krzemowej w USA, GAP Kampus będzie mógł promować także projekty o zasięgu globalnym.
Organizując GAP Kampus stworzyliśmy doskonałe miejsce rozwoju dla uzdolnionych programistów, przedsiębiorców oraz innowatorów działających w obszarze innowacyjnych projektów e-marketingu - komentuje Thomas Hessler, założyciel i prezes zanox. Wierzę, że dzięki wsparciu naszemu oraz naszych partnerów wyłuskamy i wypromujemy wiele rewolucyjnych start upów - dodał Hessler.
W ramach projektu GAP Kampus, zanox ogłosił start konkursu na najlepszy e-projekt. Nagrodą główną jest milion Euro, które mają być przeznaczone na dofinansowanie rozwoju wybranego start upu. Projekty, które mają największe szanse na wygranie powinny bazować na idei WEB 2.0 i wykorzystywać jej narzędzia, takiej jak np. widgety. Zgłoszenia można przesyłać do końca sierpnia 2008 roku.
zanox
zanox jest globalnym liderem działającym na rynku wielokanałowego marketingu internetowego. Oferuje szeroki wachlarz usług reklamowych online w modelu "Płać za sukces".
Firma założona przez Thomasa Hesslera, Heiko Rauch i Jensa Hewalda w 2000 roku w Niemczech, aktualnie ma oddziały w Wielkiej Brytanii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Szwajcarii, Skandynawii, USA, Chinach oraz Polsce. Zatrudnia ponad 300 pracowników, a od 2007 roku jest częścią grupy Axelspringer i PubliGrupe.
Wśród klientów znajduje się ponad 2000 renomowanych, międzynarodowych firm, w tym: Deutsche Telekom, Vodafone, Orange, Jamster, DADAmobile, KLM, Air Berlin, Opodo, listminute.com, Amazon, Otto, Neckermann, Citibank, Royal Bank of Scotland, reprezentujących wiele sektorów, w tym m.in.: telekomunikacja, finanse, handel, FMCG, turystyka.
Globalna skala działania zanox, umożliwia reklamodawcom dotarcie do milinów internautów dziennie. Za pośrednictwem tylko jednego konta, klient ma możliwość reklamowania swoich produktów globalnie - w większości krajów europejskich, w Azji, a także w Ameryce Północnej. Przez to oferta reklamowa zanox jest atrakcyjna m.in. dla lokalnych firm planujących ekspansję za granicę czy tam już działających czy też serwisów chcących współpracować z zagranicznymi reklamodawcami w ramach międzynarodowych programów.
W 2007 roku zanox został sklasyfikowany na 3 miejscu w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych "Technology Fast 50" organizowanym przez firmę doradczą Deilotte. Został doceniony za wizjonerską strategię, innowacje technologiczne, przywództwo oraz roczny wzrost przychodów o ponad 100 proc.