Nasz Sobieski bije rywali i podbija USA

Z najnowszego rankingu brytyjskiej firmy IWSR wynika, ze Sobieski jest najszybciej rosnącą marką wódki w USA - pisze "Puls Biznesu".

IWSR podaje, że Sobieski zdołał w 2008 r. zwiększyć sprzedaż w ogarniętych kryzysem USA aż o 410 proc., z 50 tys. 9-litrowych kartonów do 255 tys. Alkoholowa grupa Belvedere, producent wódki Sobieski, szacuje, że jej sprzedaż na rynku amerykańskim w ciągu najbliższych 3 lat może sięgnąć nawet 3 mln 9-litrowych kartonów.

Pernod Ricard, który przed kilku laty wycofał Wyborową z rynku USA, zdecydował, że wódka ta wróci niedługo na rynek amerykański - zapowiada "PB".

PAP/PulsBiznesu
Dowiedz się więcej na temat: USA | Sobieski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »