Netto zwiększa liczbę sklepów Tesco, które podda konwersji w tym roku. Plany są ambitne
Niemal 50 sklepów Netto więcej w stosunku do początkowych planów zostanie otwartych w miejsce placówek Tesco jeszcze w tym roku - napisały wiadomoscihandlowe.pl. Tylko w tym tygodniu Netto otworzyło sklepy w siedmiu różnych miejscowościach. Mowa o nowych placówkach w Łodzi, Poznaniu, Pułtusku, Jędrzejowie, Mysłowicach, Malborku i Poddębicach.
Sprawdź najnowsze promocje i korzystaj z listy zakupowej ding.pl
Dotychczas Netto planowało, że końca roku otworzy łącznie ponad 150 sklepów zlokalizowanych w miejscu dawnych placówek Tesco w całej Polsce. Zakończenie procesu konwersji planowane było na połowę przyszłego roku, przyspieszenie procesu integracji oznacza także szybsze zakończenie procesu modernizacji i rebrandingu placówek, który może zakończyć się już wiosną 2022 r.
Przekraczając plan o niemal 50 placówek sieć Netto zbliży się do blisko 200 skonwertowanych obiektów, realizując tym samym proces konwersji w ponad 60 proc.
Przypomnijmy, że duński dyskonter przejął na początku tego roku 301 sklepów Tesco w całej Polsce. Przynajmniej 25 placówek z tej liczby zostanie definitywnie zamkniętych, co oznacza, że do po zakończeniu integracji i rebrandingu Netto będzie zarządzało siecią ponad 660 sklepów. Do tej liczby należy dodać sklepy nowe, zrealizowane od podstaw.
Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów. Aby jeszcze bardziej udoskonalić doświadczenia zakupowe klientów, sieć zamierza wprowadzić kasy samoobsługowe w 50 placówkach.
Placówki Netto oferują 3000 produktów w stałej ofercie, w tym 1000 produktów marek własnych.
Sieć Netto działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma ma ok. 450 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.