Nie czekaj na przełom w sprzedaży. Wprowadź go sam!

80% firm wykorzystuje w zarządzaniu sprzedażą wskaźniki... którymi nie można zarządzać!

80% firm wykorzystuje w zarządzaniu sprzedażą wskaźniki... którymi nie można zarządzać!

Jak to możliwe, że w tej samej branży firmy o podobnej strukturze, wielkości zatrudnienia w dziale handlowym i nakładach na ich szkolenie osiągają tak diametralnie różne wyniki? Co jest sekretem grupy liderów?

Odpowiedzi m.in. na te pytania zna Jason Jordan - uznany autorytet w obszarze sprzedaży B2B, który przeanalizował zachowania 4500 handlowców i sposoby zarządzania sprzedażą w 1500 firmach tzw. top performers.

Co odkrył? Jakie kroki podjąć, by przybliżyć sukces sprzedażowy? Zdaniem Jordana, sprzedaż jest sztuką, ale zarządzanie sprzedażą jest... nauką. Dlatego już 12 listopada podczas konferencji HBRP "Przełom w zarządzaniu sprzedażą" podzieli się umiejętnościami, które pomogą ci zwiększyć wyniki działu sprzedażowego oraz całej firmy!

Reklama

Przyjdź na konferencję i dowiedz się m.in.:

" Jak jednocześnie zwiększyć skuteczność i obniżyć koszty sprzedaży?

" W jaki sposób wspierać sprzedaż poprzez wykorzystanie innych funkcji firmy?

" Co robić, by wybrać i dopasować najlepsze procesy do twojego zespołu, działu, przedsiębiorstwa?

" Jak wykształcać i udoskonalać umiejętności handlowców... wbrew temu, co radzi większość książek i trenerów sprzedaży?

Chcesz by twoi handlowcy sprzedawali więcej? Zapraszamy na konferencję! Już 12 listopada 2012 r. w Warszawie. Dowiedz się więcej: http://www.hbrp.pl/sales

Dowiedz się więcej na temat: Michał Czekaj | sprzedaż | przełom
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »