Reklama

Niesmaczne reklamy wieczorem

Stowarzyszenie Twoja Sprawa domaga się, by rozgłośnie radiowe nie emitowały w ciągu dnia reklam suplementów diety, które poprawiają potencję - pisze "Rzeczpospolita".

Jak wylicza STS, które rozpoczęło akcję społeczną w tej sprawie, tylko w marcu 32 stacje radiowe, lokalne i ogólnopolskie między godz. 6 a 20 wyemitowały aż 1353 takich spotów.

Reklama

Małe dzieci cały dzień słuchają o "poprawianiu erekcji", "nabieraniu ochoty na seks" i byciu "sprawnym seksualnie zawsze i wszędzie" - wymienia Lesław Sierocki z STS.

- Naszym zdaniem stacje radiowe dokonują na dzieciach swoistego gombrowiczowskiego "gwałtu przez uszy" - dodaje. Apelujemy do nadawców, by przenieśli nadawanie takich spotów na późny wieczór - mówi przedstawiciel STS, które zachęca Polaków do wysyłania do rozgłośni listów z protestami.

Najwięksi nadawcy na razie jednak nie odnotowali skarg na te reklamy.

Jak przypomina "Rz", od kilku miesięcy STS prowadzi też akcję "Chrońmy dzieci przed pornobiznesem". W marcu m.in. po tych protestach Senat przyjął zmiany do kodeksu karnego, zgodnie z którymi reklama i promocja treści pornograficznych rozpowszechnianych bez skutecznych zabezpieczeń będzie zakazana.

Dowiedz się więcej na temat: potencja | reklama | smacznego | radio | suplemanty diety

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »