Nowy "gang" w sklepach. Biedronka zastrzegła te 3 nazwy

W sierpniu Biedronka tradycyjnie ruszy z nową kampanią polegającą na zbieraniu naklejek za zakupy i odbieraniu za nie pluszaków z określonego "gangu". I choć do końca nie wiadomo, jak nazywać się będzie nowa paczka zabawek do kolekcjonowania, Biedronka już zdążyła zastrzec 3 nazwy w Urzędzie Patentowym. Jedna z nich prawdopodobnie stanie się szyldem tegorocznej akcji.

Zaczęło się od 2016 roku, gdy Biedronka ruszyła z pierwszą tego typu kampanią - był to wówczas "Gang Świeżaków". Przez kolejne lata pojawiały się kolejne - "Gang Słodziaków", "Gang Fajniaków", "Gang Swojaków", a w ubiegłym roku był to "Gang Produkciaków". Akcja otrzymywania naklejek za zakupy co roku przyciągają ogromne zainteresowanie klientów. Tegoroczna odsłona już niebawem i wiadomo już, pod jaką nazwą może się rozgrywać.

Biedronka wypuści nowy "gang". Jak będzie się nazywać?

Jak co roku w sierpniu Biedronka rusza z akcją rozdawania maskotek za naklejki. W ubiegłym roku był to "Gang Produkciaków", wśród których to pluszowych zabawek największym powodzeniem cieszył się Papier Pakosław, który uosabiał rolkę papieru. Podobnie było w 2023 roku, gdy w ramach "Gangu Mocniaków" rekordy popularności biła pluszowa Parówka Patrycja.

Reklama

Jaka nazwa dla gangu zabawek czeka nas w tym roku? Rąbka tajemnicy uchyliła sama Biedronka, która w Urzędzie Patentowym zastrzega zawczasu odpowiednie nazwy oraz domeny internetowe. Jak donosi portal Wirtualne Media, w ramach dziewiątej już edycji kampanii przeprowadzanej przez Biedronkę wśród zastrzeżonych nazw "gangów" znalazły się:

  • Gang Moneciaków,
  • Gang Biedroniaków,
  • Gang Spożywczaków.

Takie działanie Biedronki nie jest niczym nowym, ponieważ w minionych latach sieć działała podobnie. Na przykład w ubiegłym roku zanim akcja ruszyła w sierpniu, sieć zdążyła zarejestrować 3 "gangi": Fantastyczniaków, Planeciaków i Produkciaków. Finalnie wybrany został ten ostatni.

Gang Produkciaków, Gang Świeżaków, Gang Słodziaków. Biedronka stosuje inne nazwy i te same zasady

W tym roku przypada dziewiąta edycja pluszowej kampanii Biedronki. I choć pewne jest, że będzie miała ona nową nazwę i nowych zabawkowych bohaterów, to raczej nikt nie spodziewa się zmian zasad. Te są od lat takie w zasadzie niezmienne.

Za określoną kwotę wydaną na zakupy w Biedronce przyznawane są naklejki. Zebranie odpowiedniej liczby naklejek pozwala odebrać książeczkę lub pluszaka. Akcja w sklepach sieci Biedronka zwykle trwa od końcówki sierpnia do końca listopada.

Przemysław Terlecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | gangi | gang mocniaków | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »