Nowy kanał w telewizji naziemnej
28 września 2016 r. do oferty kanałów dostępnych w naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) dołącza nowy kanał, należący do Grupy ZPR Media.
8TV to najnowsza stacja telewizyjna w portfolio Grupy ZPR Media o charakterze muzyczno-rozrywkowym. Prezentować będzie popularną, pogodną muzykę współczesną: głównie POP, a także największe hity lat 80. i 90. Stacja 8TV będzie dostępna za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej MUX 1 oraz w ofercie kablowo-satelitarnej, natomiast muzyczna stacja Eska TV nadal będzie obecna w sieciach kablowych i satelitarnych oraz w Internecie.
W ofercie znajdą się również zagraniczne seriale, m.in. "Jej Szerokość Afrodyta" (ang. Drop Dead Diva), reality show "Projekt: Mąż" (ang. School for husbands), programy poradnikowe "Godzina z" (produkcja własna 8TV), "Trinny i Susannah ubierają Norwegię" (ang. Trinny&Susannah's Makeover: Mission Norway) i kulinarne "Po prostu po włosku" (ang. Simply Italian).
Produkowany jest również program typu makeover "Nowa Ja!" z Katarzyną Cichopek w roli prowadzącej, która wspiera wizerunkowe i psychiczne przemiany bohaterek projektu. Premiera serii jest zaplanowana na dzień debiutu stacji - 28 września. Drugi projekt własny nowego kanału to rozrywkowy program "Taka sytuacja", w którym znani aktorzy i osobowości świata mediów opowiadają o swoich perypetiach i wpadkach związanych z życiowymi problemami.
Start telewizji 8TV wspiera kampania promocyjna obejmująca spoty wizerunkowe, które nadawane będą w mediach własnych Grupy ZPR Media. Widzowie zobaczą kampanię w ogólnodostępnych telewizjach naziemnych Fokus TV oraz Polo TV, a także w dystrybuowanych w sieciach kablowych i satelitarnych kanałach Vox Music TV i Hip Hop TV.
Mobilna kampania outdoorowa kanału 8TV pojawi się w 28 miastach w całej Polsce, na ponad 150 autobusach, a reklamy prasowe w gazecie codziennej Super Express oraz w tygodnikach i dwutygodnikach telewizyjnych.
Źródło: ZPR Media SA