Ogromny popyt na "Star Wars"

Jak podało Multikino, od 19 października br. sieć sprzedała już 32 000 biletów na "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy".

Jedna z najważniejszych premier 2015 roku, czyli "Star Wars" w kinach już od 18 grudnia. A już w sierpniu broker reklamy kinowej rozpoczął sprzedaż kampanii przed filmem w 55 kinach ze swojej oferty w 44 miastach na terenie całej Polski.

Gwiezdne wojny, część VII: Przebudzenie mocy (ang. Star Wars Episode VII: The Force Awakens; również Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy). Jest to siódma odsłona serii Gwiezdne wojny. Akcja filmu rozgrywa się około 30 lat po wydarzeniach z Powrotu Jedi i koncentruje się na losach trójki nowych bohaterów. W obsadzie filmu znaleźli się m.in.: Harrison Ford, Carrie Fisher, Mark Hamill, Anthony Daniels oraz Daisy Ridley. Film na ekrany polskich kin trafi 18 grudnia.

Reklama

Klienci Multikino Media mają do wyboru trzy rodzaje kampanii: regularną, pakietową oraz follow the movie; w jednym z trzech bloków reklamowych: blok tradycyjny, specjalny oraz premium.

Będzie możliwość rozszerzenia kampanii poprzez pokazy zamknięte, sampling produktu, stałą obecność na wybranym nośniku w okresie trwania kampanii.

Mokra strona mocy!

Jednocześnie z rozpoczęciem sprzedaży kampanii reklamowych Multikino Media uruchomiła sprzedaż korporacyjną: pokazy zamknięte dla klientów połączone z prezentacją firmy; kody i kupony podarunkowe wykorzystywane w akcjach prosprzedażowych oraz do celów wewnętrznych firmy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Gwiezdne Wojny | multikino
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »