Optymizm po amerykańsku

Indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, spadł we wrześniu do 83,4 pkt z 83,8 pkt na koniec sierpnia - podano w piątek.

Indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet  Michigan, spadł we wrześniu do 83,4 pkt z 83,8 pkt na koniec  sierpnia - podano w piątek.

Analitycy spodziewali się wskaźnika na poziomie 84 pkt. Wcześniej Uniwersytet Michigan szacował ten wskaźnik na 83,8 pkt.

Indeks optymizmu konsumentów, z wyjściowym poziomem 100 pkt, został wprowadzony w 1966 roku. Powstaje dwa razy w miesiącu po przeprowadzeniu, rozmów telefonicznych z 250 gospodarstwami domowymi.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: michigan | optymizm | Uniwersytet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »