Orange Polska nie przedłuży umowy sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski
Orange Polska podjął decyzję o nieprzedłużaniu umowy sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski na kolejne lata - podała spółka w komunikacie. Obowiązujący kontrakt wygaśnie 31 lipca 2014 r.
Orange Polska podał, że w ciągu 12 lat zainwestował w polską piłkę nożną ponad 100 mln zł.
Orange Polska ma w tym roku zwolnić 1700 osób.
Rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński zapowiedział, wcześniej że zmniejszenie zatrudnienia jest spowodowane trudną sytuacją na rynku.
_ _ _ _ _
W 2012 byliśmy gospodarzami EURO 2012
Reprezentacja Polski na 73. miejscu w rankingu FIFA
Kilka lat przygotowań i trzy tygodnie sportowych emocji. Organizowane przez Polskę i Ukrainę, były dla nas największym wydarzeniem nie tylko sportowym, lecz także łączącym świat gospodarki i polityki. EURO miało też szeroki wymiar społeczny.
Odnieśliśmy sukces pod względem organizacyjnym, bo nie - sportowym, zyskując doświadczenie w przygotowaniu trzeciej co do wielkości imprezy sportowej na świecie. Na czas EURO umilkły spory polityków, przedstawiciele rządu i opozycji zgodnie kibicowali biało-czerwonym.
Wszyscy chwalili gościnność Polaków, a turyści zostawili w naszym kraju ponad miliard złotych.
W kwestii organizacji, pozytywnie oceniono prawie wszystkie aspekty turnieju - przygotowanie stadionów, strefy kibica, transport, bezpieczeństwo, i przede wszystkim - atmosferę piłkarskiego święta.
Turniej trwał trzy tygodnie, od 8 czerwca do 1 lipca. Na nowych polskich stadionach w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu gościło blisko 700 tysięcy widzów. Ponad trzy miliony 100 tysięcy osób oglądało mecze w oficjalnych strefach kibica. Relacje telewizyjne śledziło 250 milionów ludzi na całym świecie.
Nasi piłkarze rozczarowali kibiców wynikami, nie wychodząc nawet z grupy. Remisy z Grecją i Rosją oraz porażka z Czechami dały Polsce 2 punkty i ostatnie miejsce w grupie.
IAR
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze