Reklama

"Parkiet": Przydrożny biznes kusi

Firmy restauracyjne przyspieszają rozbudowę sieci przy autostradach i drogach szybkiego ruchu - informuje "Parkiet".

Szczególne zainteresowanie tym biznesem okazują spółki giełdowe, takie jak Polskie Jadło, Sfinks Polska, AmRest czy Leśne Runo, które idzie na New Connect po pieniądze na ten cel.

Przedstawiciele spółek przyznają, że przydrożne lokale są bardziej dochodowe. Jak dowiedziała się gazeta, przykładowo przychody KFC w formacie Drive-Through to 100 tys. zł tygodniowo, o ok. 30 proc. więcej niż w przeciętnym lokalu w mieście.

Zdaniem analityków spółki gastronomiczne już rozpoczęły rywalizację o dobre, przydrożne lokalizacje.

Więcej w "Parkiecie".

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: restauracje | kusza | Parkiet

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »