PGE o połowę zmniejszy wydatki na sponsoring

Grupa PGE po analizach zdecydowała, że zmniejszy o połowę wydatki na sponsoring, redukując je w tym roku o blisko 27 mln zł.

Grupa zrezygnowała z zaplanowanych na 2020 rok działań sponsoringowych ze względu na brak możliwości ich realizacji z powodu Covid-19, ale też z uwagi na analizę wartości wizerunkowej dla firmy.

Firma zdecydowała jednocześnie, że cięcia nie dotkną instytucji kultury, w tym m.in. krajowych filharmonii, które wspiera PGE.

Decyzja została podjęta w wyniku przeglądu projektów prowadzonych w grupie pod kątem ich rentowności i efektywności. Do optymalizacji i racjonalizacji działań zobowiązane zostały wszystkie spółki wchodzące w skład grupy.

Reklama

morb

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PGE Polska Grupa Energetyczna SA | Sponsoring
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »