PGG obiecuje "poprawę komunikacji". Sklep dostał 87 tys. pytań od klientów!

Sprzedający węgiel sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej (PGG) dostał ponad 87 tys. pytań od klientów. Zakup węgla przez internet w sklepie PGG jest - mówiąc najdelikatniej - bardzo trudny.

Polska Grupa Górnicza (PGG), do której sklepu internetowego z węglem skierowano dotąd ponad 87 tys. rozmaitych zapytań, zapowiedziała poprawę komunikacji z klientami. Wprowadzono m.in. specjalny formularz kontaktowy i możliwość rozmowy online - poinformowała w piątek spółka.

PGG. Nowy formularz ma poprawić kontakt z klientami

Nowa funkcjonalność została wprowadzona w czwartek - w ciągu kilkunastu godzin pojawiło się około półtora tysiąca zapytań. Na działającą wcześniej skrzynkę mailową sklepu internetowego klienci skierowali dotąd 43 tys. pytań, a na skrzynki mailowe poszczególnych kopalń - przeszło 44,1 tys.

Reklama

Wprowadzenie formularza ma uporządkować i przyspieszyć kontakty z klientami. Teraz klienci e-sklepu mogą kontaktować się z operatorem bezpośrednio z poziomu profilu własnego konta w sklepie. Udostępnione tam formularze zastąpiły skrzynkę kontaktową sklep@pgg.pl i skrzynki kontaktowe kopalń.

Klienci mają dostęp do formularza po zalogowaniu na swoje konto. Pytania zadają w odpowiednich zakładkach pogrupowanych tematycznie, dzięki czemu mogą liczyć na odpowiedź z odpowiedniego działu. Gdy np. zapytanie dotyczy konkretnego zamówienia - trafia do kopalni, która to zamówienie realizuje.

Klient sklepu PGG może rozmawiać online

"Formularz daje możliwość rozmowy z klientem online, czego wcześniej nie było. Teraz jest interakcja; można też dokładnie prześledzić, kiedy padło pytanie i kto na nie odpowiedział" - wyjaśnił rzecznik PGG Tomasz Głogowski.

Za pośrednictwem formularza można także m.in. sprawdzić deklarację CEEB (zgłoszenie źródła ciepła do centralnej ewidencji), poprawność załączonych dokumentów oraz dokonać korekty danych. "Liczymy na to, że klienci będą zadowoleni. Wprowadzone formularze to zdecydowana jakościowa różnica w komunikacji w stosunku do dotychczasowej" - ocenił rzecznik PGG.

PGG sprzedaje węgiel opałowy i miały energetyczne

Od początku tego roku sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej obsłużył ponad 300 tys. klientów, do których trafiło ponad milion ton węgla. W e-sklepie zarejestrowanych jest przeszło 800 tys. użytkowników. Podczas każdej sesji sprzedażowej węgla opałowego, we wtorki i czwartki, o zakup węgla stara się ok. 140 tys. klientów. Co tydzień PGG sprzedaje ok. 50 tys. ton węgla opałowego. Natomiast podczas sesji w poniedziałki, środy i piątki odbiorcom indywidualnym oferowane są miały energetyczne.

***

PAP
Dowiedz się więcej na temat: węgiel | zakup węgla
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »