Pierwszy Lidl Outlet w Polsce - zobacz, jak wygląda nowy koncept dyskontowej sieci!

Przy ul. Ozimskiej 184 w Opolu ruszył pierwszy dyskontowy sklep Lidla w nowym koncepcie - napisały wiadomoscihandlowe.pl. To placówka outletowa, w której klienci nie znajdą żywności.

W tym samym miejscu do połowy marca mieścił się zwykły dyskont Lidla. Teraz, po remodelingu, klienci znajdą w środku wyłącznie artykuły przemysłowe, takie jak ubrania, obuwie, tekstylia, sprzęt RTV i AGD oraz akcesoria do domu.

Jednocześnie stali klienci Lidla w tej lokalizacji nie będą zmuszeni do pójścia do konkurencji albo szukania Lidla w innej części miasta. To dlatego, że sieć uruchomiła nowy dyskont dosłownie 100 metrów dalej, przy ul. Kamińskiego 1.

Klienci zachęcani są do wizyty w outletowym sklepie przecenami, które w przypadku niektórych produktów sięgają nawet 80 proc. (minimum to 20 proc.). Jaskrawe, pomarańczowe naklejki informujące o skali obniżek cen znaleźć można w sklepie niemal na każdym kroku w sklepie, zarówno na ścianach, jak i na regałach.

Reklama

Oferta to głównie produkty ze starszych kolekcji i końcówek serii. Nowy, outletowy koncept pozwoli Lidlowi wyprzedać towary, które nie straciły na jakości, ale np. zalegają w magazynach.

Outlet Lidla nie będzie czynny w tych samych godzinach, co zwykłe dyskonty sieci. Placówka otwierana będzie codziennie (poza niedzielami) o godzinie 12, a handel w niej potrwa do 20.

Planuj zakupy i znajdź najnowsze promocje w sklepach z ding.pl.

Od tego, jak wypadnie sprzedaż w pierwszym outlecie Lidla w Polsce zależy, czy w przyszłości sieć uruchamiać będzie kolejne tego rodzaju placówki.

Przypomnijmy, że główny konkurent Lidla, czyli Biedronka, prowadzi sklepy outletowe już od lat. Przez wiele lat funkcjonowały one pod logo Towaroteka, a w lipcu 2018 r. ruszył pierwszy sklep pod szyldem Biedronka Outlet. Dziś pod jednym i drugim logo działa łącznie 18 sklepów outletowych.

Nie czekaj do ostatniej chwili, pobierz za darmo program PIT 2020 lub rozlicz się online już teraz!

Oprócz tego dyskonter należący do Jeronimo Martins prowadzi sprzedaż artykułów przemysłowych prosto z mobilnych "outlet trucków". To pojazdy, które krążą od sklepu do sklepu i stają na dłużej na parkingach pod nimi. Każda naczepa ma powierzchnię 36 metrów kwadratowych i pomieści 15 palet towaru. Biedronka prowadzi także na parkingach przy niektórych sklepach tzw. namioty wyprzedażowe.

wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: handel Polska | Lidl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »