PKO BP zmienia system

Od piątku wieczór (11 sierpnia) do rana w poniedziałek (14 sierpnia) nieczynne będą wszystkie oddziały PKO BP, nie będzie dostępu do rachunków przez internet, telefon oraz za pośrednictwem terminali samoobsługowych.

Bank będzie wdrażał nowy system informatyczny - poinformował prezes PKO BP Andrzej Podsiadło.Prace techniczne będą trwać od godz. 22 w piątek do godz. 6 rano w poniedziałek. Utrudnienia nie będą dotyczyć dostępu do kont klientów Inteligo, korzystania z bankomatów i płatności kartami. Bank zapewnił, że wszystkie przelewy zlecone na weekend będą zrealizowane terminowo. Podsiadło wyjaśnił na konferencji prasowej, że PKO BP będzie przenosić bazę danych o klientach do nowego systemu. Następnym krokiem ma być przeniesienie obsługi produktów.

Reklama

- W 2007 r. zacznie się masowe wdrażanie systemu, który będzie obsługiwał ponad 1200 placówek oraz 2,5 tys. agencji PKO BP. Wdrażanie ma się zakończyć najpóźniej do końca 2007 - poinformował Podsiadło.

Powiedział też, że PKO BP nadal jest zainteresowane inwestycjami w innych krajach. Jego zdaniem, zmniejszenie udziału skarbu państwa z obecnych 51,51 proc. akcji stwarzałoby bankowi szanse uczestniczenia w przetargach na kupno banków w regionie.

Prezes dodał, że przygotowana jest już umowa z Pocztą Polską dotycząca współpracy, nie jest jednak podpisana. W czerwcu br. PKO BP i Bank Pocztowy (którego akcjonariuszami są PKO BP i Poczta Polska) podpisały list intencyjny o współpracy, która ma polegać na dystrybucji produktów PKO BP w sieci Banku Pocztowego. W przyszłości zaś obsługę na rzecz Banku Pocztowego ma świadczyć 5 tys. placówek poczty.

Zdaniem prezesa, wyniki sprzedaży produktów PKO BP przez sieć Banku Pocztowego będą widoczne w bilansie dopiero w przyszłości.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: bank | PKO BP SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »