Po raz pierwszy w Polsce: Znad Wisły do Doliny Krzemowej

15 marca ruszyły zapisy do pierwszej polskiej edycji Global Impact Challenge - konkursu, który wyłoni najbardziej innowacyjne pomysły. Przed uczestnikami niezwykle ambitne zadanie - zaprezentować startup lub prototyp, który pozytywnie wpłynie na życie miliarda ludzi w ciągu dekady. Laureat spędzi blisko dwa miesiące w Dolinie Krzemowej wdrażając swój pomysł w życie. Projekt amerykańskiego uniwersytetu Singularity University po raz kolejny w Polsce wspiera jego absolwent - Sebastian Kulczyk.

15 marca ruszyły zapisy do pierwszej polskiej edycji Global Impact Challenge - konkursu, który wyłoni najbardziej innowacyjne pomysły. Przed uczestnikami niezwykle ambitne zadanie - zaprezentować startup lub prototyp, który pozytywnie wpłynie na życie miliarda ludzi w ciągu dekady. Laureat spędzi blisko dwa miesiące w Dolinie Krzemowej wdrażając swój pomysł w życie. Projekt amerykańskiego uniwersytetu Singularity University po raz kolejny w Polsce wspiera jego absolwent - Sebastian Kulczyk.

Zgłoszenia na Global Impact Challenge potrwają od 15 marca do 26 kwietnia. Organizator - Fundacja Digital University, wyłączny przedstawiciel Singularity University w Polsce - zaprasza szczególnie utalentowanych naukowców, inżynierów, start-upowców i przedsiębiorców. Finał, na który zostanie zaproszonych maksymalnie 10 zespołów odbędzie się 24 i 25 maja w Warszawie. Oprócz finałowych pomysłów, gościom zaprezentowane zostaną wybrane zwycięskie projekty z lat ubiegłych z różnych stron świata, a na scenie wystąpią globalni eksperci z obszaru technologii, w tym: Gilad Gome, Emily Hicks, Supreet Singh Manchanda i Marta Ghiglioni.

Reklama

Global Impact Challenge to międzynarodowy konkurs realizowany pod szyldem Singularity University - najważniejszego think-tanku zorientowanego na przyszłości nauki, człowieka i biznesu. Celem GIC jest wyłonienie przełomowych i innowacyjnych pomysłów pomagających rozwiązać cywilizacyjne wyzwania.

Stworzenie technologii znanej z filmu "Avatar", wykorzystanie sztucznej inteligencji do przeciwdziałania epidemii czy zastosowanie w satelitach sieci mikroczujników badających stan środowiska - Global Impact Challenge przyciąga do siebie wszystkich tych, którzy chcą uczynić naszą planetę odrobinę lepszą. I nagradza, tym co ma najwartościowsze - zapleczem umysłowym stojącym za Singularity University.

Laureat otrzyma bowiem stypendium na intensywny 10-tygodniowy program inkubacyjny SU Ventures Incubator Program. Zdecydowaną większość tego czasu (50 dni!) spędzi w siedzibie Singularity University w NASA Research Park w Dolinie Krzemowej. Tam, w otoczeniu najlepszych menedżerów i mentorów z takich firm jak SpaceX, Google, IBM czy Boeing, dowie się jak zrealizować swój pomysł i rozbudować go na skalę globalną.

Polska już dziś może pochwalić się dwoma laureatami Global Impact Challenge: Łukasz Młodyszewski (Nightly) i Paweł Jarmołkowicz (Harimata). Obydwaj zwyciężyli węgierskie edycje konkursu odpowiednio w 2015 i 2014 roku.

W jury konkursu zasiadają: Sebastian Kulczyk, Regina Njima (Singularity University), Supreet Singh Manchanda (anioł biznesu, Dolina Krzemowa), Jowita Michalska (Fundacja Digital University).

Gościem specjalnym konferencji będzie Zenia Tata, szefowa Xprize Foundation, w której radzie zasiadają również Lary Page, James Cameron, Arianna Huffington, i Ray Kurzweil.

Global Impact Challenge to kolejna inicjatywa realizowana w Polsce pod szyldem kalifornijskiego think thanku. Dzięki wsparciu Sebastiana Kulczyka, jesienią ubiegłego roku, uniwersytet zorganizował swoją największą dotychczasową konferencję w naszym kraju - SingularityU Warsaw Chapter.

Pobierz darmowy: PIT 2017

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: innowacyjne pomysły | Sebastian Kulczyk | Dolina Krzemowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »