Poczta Polska wygrała przetarg o wartości 910 mln zł na doręczanie świadczeń z ZUS-u

Poczta Polska wygrała przetarg o wartości 910 mln zł na doręczanie świadczeń z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - poinformowała w czwartek spółka. Dodała, że umowa z ZUS-em będzie obowiązywać przez 4 lata.

Jak podała Poczta Polska, umowa z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych na doręczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych w formie gotówkowej na wskazany adres obowiązywać będzie od września br. przez kolejne cztery lata. Jej wartość to 910 mln zł.

Spółka dodała, że udział w postępowaniu ogłoszonym przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych miał charakter strategiczny, z uwagi na zakres umowy i charakter społeczny związany z doręczaniem świadczeń dla emerytów i rencistów.

- Wygrana Poczty Polskiej w tym przetargu oznacza dla Polaków uzyskujących świadczenia z ZUS-u, że będą mogli w dalszym ciągu otrzymywać je w formie gotówkowej, niezależnie czy mieszkają w małych miejscowościach, czy w dużych miastach - powiedział wiceprezes zarządu Poczty Polskiej Andrzej Bodziony.

Reklama

Dodał, że Poczta Polska nawet w czasie pandemii docierała do wszystkich świadczeniobiorców po to, aby w tym trudnym czasie emeryci i renciści otrzymali swoją gotówkę w terminie. - Pomimo tego, iż doręczanie świadczeń emerytalnych czy rentowych wiąże się z wyzwaniem w postaci dystrybucji znaczącego strumienia gotówki, to pracownicy Poczty Polskiej wiedzą, jak fundamentalną kwestią jest dotarcie z przekazem na czas - zaznaczył.

Spółka przypomniała, że ubiegłym roku Poczta Polska przystąpiła do blisko 1,9 tys. przetargów na usługi pocztowe o wartości blisko 1,7 mld zł, z czego aż 96,5 proc. rozstrzygnięto na korzyść operatora.

***

PAP
Dowiedz się więcej na temat: poczta | Poczta Polska | ZUS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »