Podkarpacie - podniebna dynamika biznesu

Kilka ostatnich lat to czas dynamicznego rozwoju dla Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka. Intensywne prace modernizacyjne i poszerzanie oferty - połączeń proponowanych przez linie lotnicze oraz lotów czarterowych - wpływa na coraz większe zainteresowanie podróżnych. Ale jeszcze nie wszyscy wiedzą, ile rozmaitych zalet posiada korzystanie z Jasionki.

W ostatnich miesiącach powstał bowiem program lojalnościowy przeznaczony nie tylko dla Klientów lotniska, ale również dla mieszkańców całego Podkarpacia. To ciekawy przykład promocji usług oferowanych przez port lotniczy, połączony nie tylko z promocją regionu, ale także z szansą na rozwój miejscowego biznesu.

Program Rzeszów Airport Bliżej Ciebie został bowiem tak pomyślany, aby połączyć przyjemne z pożytecznym - proste i przejrzyste zasady udziału w programie gwarantują uczestnikom wymierne korzyści, a partnerom akcji zapewniają rozpropagowanie ich usług.

Reklama

Jak to działa?

Posiadacz karty programu otrzymuje zniżki na usługi partnerów programu w regionie Podkarpacia, głównie w Przemyślu, Rzeszowie, Mielcu, Dębicy, Sanoku, Łańcucie i Krośnie oraz w okolicach. Rabaty dotyczą biletów do kina i muzeów, wizyt w restauracjach i hotelach, zakupów w sklepach, jak również usług w salonach odnowy, w klinikach stomatologicznych czy w ekskluzywnym salonie samochodowym. Zniżki dostaniemy nawet w pracowni ludwisarskiej i na torze kartingowym! Dodatkowo za korzystanie z karty Uczestnik programu dostaje punkty, które będzie mógł wymienić na nagrody z katalogu. Kolejną wartością jest to, że po przekroczeniu pewnego pułapu punktów użytkownik wymienia kartę na kolejną, uprawniającą do jeszcze większych rabatów.

Podkarpacie Bliżej Ciebie

Wystarczy odebrać kartę programu Bliżej Ciebie kupując bilet z lub do Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka lub korzystając z usług wybranych partnerów. Następnie należy zarejestrować ją na stronie blizej.rzeszowairport.pl, gdzie znajdują się informacje o przysługujących rabatach, a także o zdobytych punktach. A potem zostaje nam tylko - bawić się w najlepsze i poznawać najciekawsze zakątki i najlepsze smaki Podkarpacia.

Dotychczas do akcji dołączyło kilkudziesięciu przedsiębiorców z regionu, a z pewnością dołączy jeszcze więcej, kiedy lokalni biznesmeni zorientują się w korzyściach marketingowych, jakie otwiera przed nimi program. Nie tylko daje on szansę na przedstawienie konkretnych ofert i wzmocnienie wizerunku, ale pozwala też znaleźć się w gronie wiarygodnych i rekomendowanych partnerów znaczącej instytucji, jaką jest lotnisko.

Akcja nie tylko w eterze

Kampania informacyjna dotycząca programu Bliżej Ciebie, pod hasłem "Polowanie na motyle" obejmuje zarówno nośniki ATL, jak i BTL. Hasło akcji "Polowanie na motyle" (nawiązujące do wzoru motyla znajdującego się na karcie programu) okazało się nośnym symbolem. Dlatego, by oswoić i zapoznać potencjalnych uczestników programu z jego zasadami, w lokalnej prasie pojawiła się informacja o unikalnym gatunku motyla Lepidoptera rabatikus, czyli podkarpaczka rabatownika, który rzekomo zagościł na Podkarpaciu. Takie wprowadzenie dało grunt pod kolejne działania: pojawiły się billboardy, reklamy w radiu i na popularnych portalach internetowych, artykuły w podkarpackim tygodniku Super Nowości podsuwające ciekawe rozwiązania na weekendowe wyprawy, katalogi nagród dla osób biorących udział w programie lojalnościowym etc. Interesującą formą komunikacji jest konkurs dla słuchaczy prowadzony w wakacyjnej audycji Radia Rzeszów. Warto dodać, że nagrody w konkursie ufundowane zostały m.in. przez strategicznych partnerów programu - lokalne rekiny biznesu, czyli Blue Diamond Hotel Wellness SPA, Autoryzowany Salon Volvo Viking Cars oraz Klinika Stomatologiczna Primadent z Rzeszowa.

- Staraliśmy się podejść do zagadnienia kompleksowo - mówi Daniel Bielański z firmy MDI Group, odpowiedzialnej za kreację i realizację kampanii promocyjnej. - Stąd pomysł, aby oprócz klasycznej kampanii reklamowej poprosić o wsparcie także lokalne media. Konkurs radiowy w audycji Radio Biwak angażuje słuchaczy i kreuje aktywne podejście do atrakcji turystycznych własnego regionu. Właśnie o to nam chodziło - dodaje Bielański.

Co do zalet programu nie mają też zastrzeżeń urzędnicy z rzeszowskiego urzędu miejskiego. Dlatego to właśnie Miasto Rzeszów objęło program honorowym patronatem. Równie chętnie patronem został Sanok.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: Podkarpacie | Biznes
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »