Podkarpacie - podniebna dynamika biznesu
Kilka ostatnich lat to czas dynamicznego rozwoju dla Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka. Intensywne prace modernizacyjne i poszerzanie oferty - połączeń proponowanych przez linie lotnicze oraz lotów czarterowych - wpływa na coraz większe zainteresowanie podróżnych. Ale jeszcze nie wszyscy wiedzą, ile rozmaitych zalet posiada korzystanie z Jasionki.
W ostatnich miesiącach powstał bowiem program lojalnościowy przeznaczony nie tylko dla Klientów lotniska, ale również dla mieszkańców całego Podkarpacia. To ciekawy przykład promocji usług oferowanych przez port lotniczy, połączony nie tylko z promocją regionu, ale także z szansą na rozwój miejscowego biznesu.
Program Rzeszów Airport Bliżej Ciebie został bowiem tak pomyślany, aby połączyć przyjemne z pożytecznym - proste i przejrzyste zasady udziału w programie gwarantują uczestnikom wymierne korzyści, a partnerom akcji zapewniają rozpropagowanie ich usług.
Posiadacz karty programu otrzymuje zniżki na usługi partnerów programu w regionie Podkarpacia, głównie w Przemyślu, Rzeszowie, Mielcu, Dębicy, Sanoku, Łańcucie i Krośnie oraz w okolicach. Rabaty dotyczą biletów do kina i muzeów, wizyt w restauracjach i hotelach, zakupów w sklepach, jak również usług w salonach odnowy, w klinikach stomatologicznych czy w ekskluzywnym salonie samochodowym. Zniżki dostaniemy nawet w pracowni ludwisarskiej i na torze kartingowym! Dodatkowo za korzystanie z karty Uczestnik programu dostaje punkty, które będzie mógł wymienić na nagrody z katalogu. Kolejną wartością jest to, że po przekroczeniu pewnego pułapu punktów użytkownik wymienia kartę na kolejną, uprawniającą do jeszcze większych rabatów.
Wystarczy odebrać kartę programu Bliżej Ciebie kupując bilet z lub do Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka lub korzystając z usług wybranych partnerów. Następnie należy zarejestrować ją na stronie blizej.rzeszowairport.pl, gdzie znajdują się informacje o przysługujących rabatach, a także o zdobytych punktach. A potem zostaje nam tylko - bawić się w najlepsze i poznawać najciekawsze zakątki i najlepsze smaki Podkarpacia.
Dotychczas do akcji dołączyło kilkudziesięciu przedsiębiorców z regionu, a z pewnością dołączy jeszcze więcej, kiedy lokalni biznesmeni zorientują się w korzyściach marketingowych, jakie otwiera przed nimi program. Nie tylko daje on szansę na przedstawienie konkretnych ofert i wzmocnienie wizerunku, ale pozwala też znaleźć się w gronie wiarygodnych i rekomendowanych partnerów znaczącej instytucji, jaką jest lotnisko.
Kampania informacyjna dotycząca programu Bliżej Ciebie, pod hasłem "Polowanie na motyle" obejmuje zarówno nośniki ATL, jak i BTL. Hasło akcji "Polowanie na motyle" (nawiązujące do wzoru motyla znajdującego się na karcie programu) okazało się nośnym symbolem. Dlatego, by oswoić i zapoznać potencjalnych uczestników programu z jego zasadami, w lokalnej prasie pojawiła się informacja o unikalnym gatunku motyla Lepidoptera rabatikus, czyli podkarpaczka rabatownika, który rzekomo zagościł na Podkarpaciu. Takie wprowadzenie dało grunt pod kolejne działania: pojawiły się billboardy, reklamy w radiu i na popularnych portalach internetowych, artykuły w podkarpackim tygodniku Super Nowości podsuwające ciekawe rozwiązania na weekendowe wyprawy, katalogi nagród dla osób biorących udział w programie lojalnościowym etc. Interesującą formą komunikacji jest konkurs dla słuchaczy prowadzony w wakacyjnej audycji Radia Rzeszów. Warto dodać, że nagrody w konkursie ufundowane zostały m.in. przez strategicznych partnerów programu - lokalne rekiny biznesu, czyli Blue Diamond Hotel Wellness SPA, Autoryzowany Salon Volvo Viking Cars oraz Klinika Stomatologiczna Primadent z Rzeszowa.
- Staraliśmy się podejść do zagadnienia kompleksowo - mówi Daniel Bielański z firmy MDI Group, odpowiedzialnej za kreację i realizację kampanii promocyjnej. - Stąd pomysł, aby oprócz klasycznej kampanii reklamowej poprosić o wsparcie także lokalne media. Konkurs radiowy w audycji Radio Biwak angażuje słuchaczy i kreuje aktywne podejście do atrakcji turystycznych własnego regionu. Właśnie o to nam chodziło - dodaje Bielański.
Co do zalet programu nie mają też zastrzeżeń urzędnicy z rzeszowskiego urzędu miejskiego. Dlatego to właśnie Miasto Rzeszów objęło program honorowym patronatem. Równie chętnie patronem został Sanok.
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze