Polacy w styczniu chętnie oglądali seriale
Wśród 10 najchętniej oglądanych programów w styczniu br. znalazło się aż 5 odcinków seriali.
Z raportu Nielsen Audience Measurement, przygotowanego dla Mediarun.pl, wynika, że najchętniej oglądanym programem w styczniu br. był serial "M jak Miłość" (emisja 9 stycznia, godz. 20.40 w TVP2), który przyciągnął przed odbiorniki 7,94 mln widzów, a udział Dwójki w rynku w czasie jego emisji wyniósł 46,85 proc.
Na drugim miejscu uplasował się "Teleexpress" w Jedynce (15 stycznia, godz. 17.00), który zainteresował 7,21 mln widzów, przy udziale w rynku wynoszącym 48,90 proc.
Pierwszą trójkę zamknął serial medyczny "Na dobre i na złe" w TVP2 (27 stycznia, godz. 20.10) z wynikiem 5,83 mln telewidzów i 35,15 proc. udziału w rynku.
Na czwartym miejscu najchętniej oglądanych programów w styczniu br. znalazł się "Serwis sportowy" w TVP1 (15 stycznia, godz. 19.55) z oglądalnością 5,68 mln widzów, 33,60 proc. udziału w rynku.
Piąte miejsce zajął serial kryminalny "Ojciec Mateusz" w TVP1 (15 stycznia, godz. 17.30) z oglądalnością 5,33 mln widzów, 37,34 proc. udziału.
Kolejne miejsca w rankingu najchętniej oglądanych programów w minionym miesiącu zajęły:
- serial "Barwy Szczęścia" w TVP2 (23 stycznia, godz. 20.10) - 5,33 mln widzów,
- Puchar Świata w Biegach Narciarskich w Val Di Fiemme w TVP2 (8 stycznia, godz. 12.20) - 5,28 mln widzów,
- "Jaka to melodia?" w TVP1 (1 stycznia, godz. 18.20) - 5,23 mln widzów,
- "Fakty" w TVN (9 stycznia, godz. 19.00) - 5,22 mln widzów,
- serial "Ojciec Mateusz" w TVP1 (5 stycznia, godz. 20.30) - 5,15 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement, w grupie wszyscy 4+