Polak kocha... kapsułkę

Mamy prawdziwy przełom w postaci galopującego wzrostu sprzedaży kapsułek z kawą: pojedynczych, hermetycznie zamkniętych porcji kawy do ekspresów ciśnieniowych - informuje "Puls Biznesu".

Według Wojciecha Kamińskiego, dyrektora ds. sklepów i e-sprzedaży z firmy Tchibo Warszawa, rynek kapsułek kawowych w Polsce, choć zapoczątkowany niedawno, bo w 2008 r., jest już wart 800 tys. euro rocznie.

- Szacuje się, że w 2009 r. sprzedanych zostało 13 mln kapsułek z kawą, a w tym roku sprzedaż może przekroczyć nawet 30 mln sztuk - twierdzi Kamiński.

Jak ciepłe bułeczki sprzedają się również nowoczesne ekspresy ciśnieniowe, w których przyrządza się taką kawę.

W 2008 r. w Polsce klienci kupili ponad 135 tys. automatycznych ekspresów ciśnieniowych, a w 2009 r. - już 147 tys. sztuk.

Reklama

W ciągu minionych 12 miesięcy w Polsce sprzedano 81,4 tys ton kawy za 2,9 mld zł, podaje "Puls Biznesu".

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: niekochana | puls | Puls Biznesu | Kocha | Kochanie | Polacy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »